آخرین اخبار  رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

وبلاگ تایم آپ | آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا و وایمکس ایرانسل ارائه می گردد
آخرین اخبار  رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

وبلاگ تایم آپ | آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا و وایمکس ایرانسل ارائه می گردد

سرویس کودک و نوجوان ایرانسل



با توجه به گسترش خدمات اینترنت باند پهن (3G و 4G) در کشور و افزایش نگرانی خانواده‌ها در رابطه با دسترسی نامحدود فرزندان کودک و نوجوانشان به انواع محتوای موجود در اینترنت، ایجاد بستری امن در فضای مجازی برای دسترسی به محتوای جذاب و مفید، به منظور تامین سلامت روان کودکان و نوجوانان امری ضروری است. ایرانسل به منظور پاسخ به این نیاز، تصمیم به ارائه سرویس کودک و نوجوان گرفته است. 

  

 

ویژگی‌های سرویس کودک و نوجوان:

  • شما والدین عزیز می‌توانید به‌صورت رایگان و با شماره گیری*۵۴۳*۱#  با وارد نمودن اطلاعات لازم، سرویس کودک و نوجوان را بر روی سیم‌کارت‌های دائمی یا اعتباری ایرانسل فعال کرده و آن را به سیم‌کارت کودک و نوجوان تبدیل نمایید. با شماره گیری *۵۴۳*۳# نیز می‌توانید سرویس کودک و نوجوان را غیر فعال نموده و سیم کارت را به حالت عادی برگردانید.
  • با فعال‌سازی این سرویس، امکان استفاده از تماس صوتی و پیامک بدون هیچ‌گونه محدودیتی وجود دارد؛ اما اینترنت سیم‌کارت، محدود به فهرستی از انواع سایت‌های مخصوص کودک و نوجوان با محتوای متنوع و جذاب آموزشی، سرگرمی‌ و ...خواهد بود و فرزند شما امکان دسترسی به سایت‌هایی غیر از این فهرست را نخواهد داشت. فهرست کامل سایت های قابل دسترسی را می توانید اینجا مشاهده نمایید.

علاوه بر این، سرویس کودک و نوجوان به شما امکان می‌دهد که در صورت تمایل بتوانید با شماره گیری کد *۵۴۳*۲# زمان استفاده فرزندتان از اینترنت را محدود کنید، به طوری که بعد از ساعت ۱۰ شب، امکان استفاده از اینترنت وجود نداشته باشد.


خدمات ارائه شده بر روی سرویس کودک و نوجوان:

  • سرویسهای متنی «درباره نماز» و «چهره‌های ورزشی» ویترین (رایگان)
  • امکان دسترسی به کتابخوان ایرانسل با انواع کتاب‌های مفید و جذاب کودک و نوجوان (وِیژه سیم کارت اعتباری)
  • دسترسی به سایت‌های مناسب برای کودکان و نوجوانان مانند شبکه پویا، آپارات کودکان، کیهان بچه‌ها، سرزمین مجازی کودکان، جزیره دانش و ...
  • انواع سرویس‌های ویدئویی، صوتی و متنی جذاب و مفید مخصوص کودک و نوجوان (به‌زودی)
  • انواع سرویس های ویترین ایرانسل مخصوص کودک و نوجوان (به‌زودی)


 بسته پیشنهادی


کاربران سرویس کودک و نوجوان می‌توانند بسته اینترنت ۶ گیگابایتی (با اعتبار ۳ ماه) را با ۵۰% تخفیف ویژه به قیمت ۲۵۰۰۰ تومان خریداری نمایند.



color: rgb(146, 113, 0);/span
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد