آخرین اخبار  رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

وبلاگ تایم آپ | آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا و وایمکس ایرانسل ارائه می گردد
آخرین اخبار  رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

وبلاگ تایم آپ | آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا و وایمکس ایرانسل ارائه می گردد

حضور تالیا در نمایشگاه الکامپ تبریز



تالیا با شرکت در نمایشگاه الکامپ تبریز به دنبال فرصتی جهت آشنایی بازدیدکنندگان محترم و معرفی آخرین محصولات و خدمات، پوشش گسترده شبکه روستایی و شهری(WLL)، ماموریت و چشم انداز سازمان و همچنین معرفی شبکه گسترده توزیع و معرفی خدمات ویژه و متفاوت سازمانی می‌باشد.
 
ادامه مطلب ...

سرویس ۰۵۰ در مکالمات بین المللی همراه اول

همزمان با بیستمین سالروز آغاز به کار همراه اول، سرویس ۰۵۰ برای کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول  شروع  بکار کرد.

مشترکین همراه اول می توانند برای بهره مندی از مکالمه ارزان و با کیفیت در تماس های بین المللی ، عدد ۰۵۰ را به جای ۰۰ ابتدای شماره بین الملل خود شماره گیری نمایند.

 

ادامه مطلب ...

تخفیف ویژه همراه اول به حجاج

همراه اول با تخفیف ویژه به استقبال حج تمتع امسال می رود.


به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با تعرفه های جدید همراه اول، حجاج بیت الله الحرام امسال فقط با دقیقه ای ۶۰۰ تومان می توانند با ایران مکالمه کنند.



 
ادامه مطلب ...

وضعیت نرمال شبکه همراه اول در ایلام با وجود زلزله ۶.۱ ریشتری

با وجود وقوع زلزله ۶.۱ ریشتری در جنوب استان ایلام، ترافیک شبکه در مناطق زلزله زده، روان و بدون اختلال است.


به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، پس از وقوع زلزله در مناطق جنوبی استان ایلام، شبکه اپراتور اول در آن مناطق کاملاً پایدار بوده و انتقال ترافیک بدون هیچگونه اختلالی صورت می گیرد.

 

ادامه مطلب ...

پایداری شبکه ایرانسل در مناطق زلزله‌زده ایلام

پایداری شبکه تلفن‌همراه ایرانسل در مناطق زلزله‌زده ایلام با وجود زلزله ۶.۱ ریشتری صبح امروز
با اجرای طرح پایداری شبکه در شرایط اضطراری؛ علیرغم وقوع زلزله شش و یک دهم ریشتری صبح امروز در مورموری استان ایلام و اختلال در شبکه محلی برق، شبکه تلفن همراه ایرانسل در این منطقه بدون هیچ گونه قطعی و با پایداری کامل در حال سرویس‌دهی و انتقال ترافیک مخابراتی استان با وجود افزایش فوق‌العاده میزان مکالمات درخواستی است.
 
ادامه مطلب ...

راهنمای سامانه مدیریت حساب E-Care

مشترک گرامی،
شما می وانید با ورود به بخش "مدیریت حساب" در وب‌سایت رایتل، بسیاری از امور مربوط به سیم‌کارت خود مانند آگاهی از جزئیات ، شرح طرح‌ها و بسته‌های پیشین و کنونی، مشاهده و پرداخت صورتحساب و ... را بدون نیاز به تماس با مرکز خدمات مشتریان انجام دهید.

با استفاده از این راهنما، شما با قسمت‌های مختلف سامانه "مدیریت حساب" آشنا خواهید شد.

 

سامانه مدیریت حساب

ادامه مطلب ...

اینترنت پهن باند همراه ایرانسل


از این پس شما مشترکین عزیز ایرانسل تجربه‌ای بسیار متفاوت از اینترنت همراه خواهید داشت. شرکت ایرانسل افتخار دارد به عنوان اپراتور دارای پوشش سراسری شبکه، بهره‌برداری آزمایشی از نسل‌های ۳ و بالاتر اینترنت را در بستر تلفن همراه ارائه نماید.

 

ادامه مطلب ...

قوانین ثبت نام در طرح سلام رایتل

  • بر اساس آیین‌نامه ابلاغی از سوی وزارت ارتباطات به اپراتورهای تلفن همراه در کشور، حداکثر سقف مجاز واگذاری سیم‌کارت فعال به مشترکین حقیقی 9 عدد می باشد.
  • امکان واگذاری سیم کارت به افراد کمتر از 18 سال وجود ندارد.
  • صحت ورود اطلاعات مختلف (شامل اطلاعات فردی و شناسنامه ای، آدرس، کدپستی و ...) به عهده متقاضی است. در صورتی که در هر مرحله‌ای (قبل و یا بعد از ارسال سیم کارت) عدم صحت اطلاعات مشخص گردد، رایتل حق قطع و سلب امتیاز سیم کارت متقاضی را خواهد داشت.
  •  

    ادامه مطلب ...

    درباره طرح سلام رایتل

    سلام رایتل، سیم کارت دائمی رایتل را با هدایای استثنایی و تخفیفات ویژه به شرح زیر با تحویل رایگان عرضه می نماید1:


     

    ادامه مطلب ...

    طرح سلام رایتل



    سلام رایتل ، طرحی دیگر از رایتل


    یک عدد سیم کارت دایمی و 60روز امکان استفاده نامحدود از خدمات مکالمه، پیامک و اینترنت رایتل( در طرح بی نهایت)، هدایای استثنایی این طرح می باشد. علاوه بر هدایای فوق، یک عدد سیم کارت اعتباری هدیه نیز از درب منزل خود دریافت کنید. باسلام رایتل می توانید بدون نگرانی از هزینه ماهیانه سیمکارت، ارتباط دائم خود را با دوستان و خانواده حفظ کنید و تجربه استفاده از اینترنت پرسرعت همراه اولین اپراتور نسل سوم(3G) را داشته باشید. با اتمام هدایای اولیه این طرح، شما می توانید با استفاده از طرح ها و بسته های متناسب با نیاز خود، همچنان از خدمات فناوری نسل سوم و با قیمت مقرون به صرفه استفاده نمائید.

    ادامه مطلب ...

    بسته های تخفیفی پیامک فارسی همراه اول

    بسته های ماهانه پیامک فارسی همراه اول

     

    همراه اول به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر شما مشترک گرامی، اقدام به ارائه بسته های پیامک فارسی نموده است که پس از خرید هربسته می‏ توانید به مدت یک ماه از مزایای آن بهره‏ مند شوید.

    مشترکین همراه اول می توانند با خرید بسته های پیامک فارسی و با ارسال پیامک های فارسی خود به کلیه شماره های درون اپراتوری (همراه اول) و برون اپراتوری (سایر اپراتورها) از تخفیف های ویژه همراه اول بهره مند شده و هزینه های پیامکی خود را کاهش دهند.

     

    ادامه مطلب ...

    بسته های تخفیف مکالمه سیم کارت دائمی همراه اول

    الف) شرح سرویس:

    • عیدانه همراه اول از عید سعید فطر تا عید سعید قربان ویژه مشترکین دائمی ارائه می گردد . با استفاده از این طرح مشترکین دائمی میتوانند با فعال نمودن بسته ها به انتخاب خود از تعرفه کمتری در هر دقیقه از  مکالمات داخل شبکه بهره مند گردند.

     
    ادامه مطلب ...

    شماره های رنج بیست دائمی در سامانه گلچین همراه اول

    به مناسبت بیستمین سالروز عرضه اولین سیم کارت در ایران، همراه اول رنج جدیدی از شماره های مناسب دائمی خود را از طریق سامانه گلچین عرضه می کند.



    به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به مناسبت بیستمین سالروز آغاز بکار همراه اول، از ساعت ۱۵ روز یکشنبه۱۹مرداد ماه، اپراتور اول تلفن همراه کشور، رنج جدیدی از سیم کارت های دائمی خود با شماره های مناسب را از طریق سامانه گلچین عرضه می کند.

     

    ادامه مطلب ...

    جشنواره تابستان ۹۳ وایمکس ایرانسل


    جشنواره تابستان ۹۳ وایمکس

    ۸ تیر تا ۳۱ شهریور ۱۳۹۳


    وایمکس ایرانسل، تجربه ای منحصر به فرد برای دوستداران اینترنت!

    وایمکس ایرانسل، اینترنت پر سرعت را با کیفیتی مطلوب در اختیار شما قرار می دهد. برای استفاده از این سرویس، می توانید تنها از طریق یک مودم وایمکس و با استفاده از رایانه، نوت بوک، تبلت و یا گوشی های هوشمند خود، به اینترنت دسترسی داشته باشید.

    لطفا توجه کنید که برای استفاده از این سرویس، نیازی به خط تلفن ثابت و یا سیم کارت های ایرانسل ندارید.

     
    ادامه مطلب ...