آخرین اخبار  رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

وبلاگ تایم آپ | آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا و وایمکس ایرانسل ارائه می گردد
آخرین اخبار  رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

وبلاگ تایم آپ | آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا و وایمکس ایرانسل ارائه می گردد

50 دقیقه مکالمه رایگان ایرانسلی


مشترکین عزیز اگر تا پایان پاییز 93 با خرید و فعال سازی سیم کارت اعتباری ایرانسل اقدام نمایید. شما مشترکین عزیز با اولین شارژ ، حداقل به مبلغ 20.000 ریال سیم کارت خود ، از 50 دقیقه مکالمه ایرانسلی ، 10 پیامک فارسی ایرانسلی و 10پیام چند رسانه ای هدیه برای یک هفته برخوردار شوید .

 

ادامه مطلب ...

پیشنهاد ویژه به مناسبت هشتمین سالگرد راه اندازی شبکه ایرانسل


ایرانسل به مناسبت هشتمین سالروز راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل، همه مشترکینی که با خرید سیم کارت اعتباری ایرانسل از تاریخ 28 مهر تا 1 آبان 93 اقدام به خرید نمایند از 100 مگابایت اینترنت همراه رایگان* بهرمند خواهند شد.

 

ادامه مطلب ...

سیم کارت دیتای همراه اول

درباره سیم کارت دیتا 


سیم کارت دیتا همراه اول ، نوعی سیم کارت اعتباری است . تنها ویژگی که این سیم کارت با دیگر سیم کارت ها دارد امکان استفاده از دیتا و پیامک را فراهم می سازد. ( فقط امکان مکالمه با آن وجود ندارد)

  ادامه مطلب ...

بسته های خوشامد پاییز، هدیه همراه اول به همه مشترکین جدید

مشخصات بسته های خوشامد پاییز برای مشترکین جدید دائمی:


همراه اول هدیه به همه خریداران سیم کارت دائمی در پاییز 93 ارائه می کند:

ارزان ترین نرخ مکالمه درون شبکه تلفن همراه اول با تعرفه 399 ریال (30% تخفیف) به مدت 3 ماه بهرمند شوید.

 

ادامه مطلب ...

حضور تالیا در نمایشگاه تلکام 2014


تالیا نخستین ارائه دهنده سیم کارت اعتباری و پیشرو در خدمات نوین سازمانی منتظر حضور شما میهمانان گرامی در نمایشگاه بین المللی تهران سالن 6 غرفه تالیا از تاریخ 14 الی 17 مهر 1393 و از ساعت 9 الی 16 می‌باشد.


بزرگ ترین حضور همراه اول در نمایشگاهی در «ایران تلکام۲۰۱۴»



اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: اپراتور اول تلفن همراه کشور به همراه شرکت های همکار با اختصاص فضایی بیش از سه هزار مترمربع به غرفه های خود، بزرگترین حضور نمایشگاهی را در «ایران تلکام ۲۰۱۴» خواهند داشت.
 
ادامه مطلب ...

طرح ویژه رایتل در نمایشگاه تله کام


هدیه رایتل به بازدید کنندگان از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی 93
دیدار ما با شما در غرفه رایتل در سالن 8 و 9 از تاریخ 14 لغایت 17 مهر ماه

در پانزدهمین نمایشگاه مخابرات سال 1393که در بازه 14 لغایت 17 مهر ماه برگزار می گردد، رایتل هدایایی را برای کلیه بازدید کنندگان در نظر گرفته است.

 

ادامه مطلب ...

مکالمه رایگان همراه اول در جمعه های هزار زنگ پاییزی

مشترکین همراه اول می توانند با طرح «جمعه های هزار زنگ پاییزی» در روزهای جمعه پاییز امسال، مکالمه رایگان داشته باشند.



به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، از روز شنبه ۵ مهرماه تا پایان پاییز سال جاری، کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول با طرح «جمعه های هزار زنگ پاییزی» در صورتی که از شنبه تا پنج شنبه هر هفته حداقل به مدت ۶۰ دقیقه مکالمه داشته باشند، در روز جمعه همان هفته می توانند از مکالمه رایگان نامحدود داخل شبکه بهره‏ مند شوند.
 
ادامه مطلب ...

پیشنهاد ویژه ایرانسل به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر و نمایشگاه ایران تلکام 2014



همزمان با فرا رسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر و نیز به مناسبت برگزاری پانزدهمین نمایشگاه صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تلکام ۲۰۱۴) ، تمامی شما عزیزانی که در فاصله زمانی ۱۲ تا ۲۱ مهر ۹۳  نسبت به خرید سیم‌کارت اعتباری ایرانسل اقدام نمایید، از ۵۰ پیامک داخل شبکه رایگان* بهره‌مند خواهید شد.

 

ادامه مطلب ...

خدمات و طرح‌های تشویقی ویژه مشترکین دائمی ایرانسل در جشنواره پاییز 93

مکالمه های ۴۹۹ ریالی!
فرقی نمی کند مقصد تماستان چه شماره ای باشد، هزینه آن یکسان است!


علاوه بر مشترکین فعلی، تمامی شما عزیزانی که از اول مهر ماه ۹۳ و در طول این جشنواره نسبت به خرید سیم‌کارت های دائمی (آی سیم) ایرانسل به قیمت ۱,۲۰۰,۰۰۰ ریال (با ۵۰۰,۰۰۰ ریال اعتبار اولیه) اقدام نمایید، می‌توانید از این تعرفه جدید بهره‌مند شوید. بدین ترتیب، تمامی تماس های شما مشترکین دائمی (آی سیم) ایرانسل، به دیگر سیم‌کارت های ایرانسل، سایر اپراتورها و خطوط تلفن ثابت، با نرخ یکسان ۴۹۹ ریال بر دقیقه (بر حسب تعرفه پایه ثانیه) محاسبه خواهد شد؛ یعنی حتی ارزان تر از تماس بین خطوط تلفن ثابت و خطوط تلفن همراه! بدین صورت به سادگی می‌توانید هزینه تماس های خود را محاسبه کنید و نگران وجود نرخ های متعدد برای تماس های گوناگون نباشید.
 
ادامه مطلب ...

خدمات و طرح‌های تشویقی ویژه همه مشترکین اعتباری ایرانسل در جشنواره پاییز 93

تا ۸۰% تخفیف در جزیره هوشمند ایرانسل


جزیره هوشمند ایرانسل تا ۸۰% تخفیف را در تماس های ایرانسلی برای شما به ارمغان می آورد. برای استفاده از تخفیف‌های هوشمند کافیست با شماره گیری *۱۳۵*۱# به صورت رایگان به عضویت این سرویس درآیید. محاسبه و اعمال تخفیف مکالمه در این سرویس بر اساس ترافیک شبکه و به صورت هوشمند انجام می شود و میزان تخفیف در ساعات غیر اوج مصرف و در مناطق دارای ترافیک کمتر شبکه، بیشتر است! در صورتی که از طرح های تعرفه رنگی استفاده می کنید، پس از پایان مدت طرح تعرفه رنگی می‌توانید عضو جزیره هوشمند ایرانسل شوید.
 
ادامه مطلب ...

خدمات و طرح‌های تشویقی ویژه مشترکین جدید ایرانسل در جشنواره پاییز 93

بسته هدیه برای هر بار شارژ


در این جشنواره،  شما مشترکین اعتباری جدید، با هر بار شارژ سیم‌کارت خود به میزان حداقل ۲۰,۰۰۰ ریال، از ۱۰ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۱۰ پیامک فارسی ایرانسلی و ۱۰ پیام چندرسانه‌ای هدیه برای یک هفته برخوردار می شوید. لطفا توجه داشته باشید که این طرح شامل شارژ شگفت انگیز و خط به خط نمی شود.

 

ادامه مطلب ...