آخرین اخبار  رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

وبلاگ تایم آپ | آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا و وایمکس ایرانسل ارائه می گردد
آخرین اخبار  رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

وبلاگ تایم آپ | آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا و وایمکس ایرانسل ارائه می گردد

بسته خوش آمد اینترنت برای سیم کارت های جدید (دائمی و اعتباری)


مشخصات بسته خوش آمد اینترنت نوترینو:

از زمستان امسال ۸۰۰mb اینترنت (آلفا+) به مشترکین جدید سیم کارت های دایمی و اعتباری با اعتبار یک هفته هدیه داده می شود.

  

 

نحوه فعالسازی:

پس از فعالسازی سیم کارت، پیامک خوش آمد و دعوت به فعال سازی رایگان بسته اینترنت نوترینو به مشترک ارسال می گردد. مشترک تا ۳۰ روز پس از فعالسازی سیم کارت و دریافت پیامک مربوطه از همراه اول امکان فعالسازی بسته هدیه اینترنت نوترینو را از طریق شماره گیری کد #۵*۱۰۰* دارد.

در صورت فعال سازی بسته توسط مشترک بلافاصله پس از اتمام حجمی و یا زمانی بسته، سیستم پس از اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک نسبت به فعالسازی خودکار بسته ماهانه یک گیگابایت (آلفا+) به همراه ۱GB هدیه شبانه (۱۰۰.۰۰۰ ریالی) برای مشترک اقدام می نماید و مبلغ ۱۰۰.۰۰۰ ریال به صورتحساب مشترک اضافه (مشترکین دایمی) و یا از اعتبار مشترک کاسته می شود (مشترکین اعتباری) و در صورت کافی نبودن اعتبار برای مشترک، پیامک راهنما ارسال می گردد. در صورت عدم تمایل مشترک به فعالسازی خودکار بسته ۱GB یک ماهه، پیش از پایان اعتبار حجمی و یا زمانی بسته هدیه، می بایست کد #۸*۱۰۰* توسط مشترک شماره گیری گردد.

شایان ذکر است ارائه بسته خوش آمد ۳۹۹ ویژه تعرفه مکالمات داخل شبکه بر روی سیم کارت های دائمی و ارائه بسته خوش آمد از این جیب به آن جیب ۵۰.۰۰۰ ریالی بر روی سیم کارت های اعتباری همچنان ادامه دارد.

 

کد های دستوری:

مشترکین توسط سامانه #۱۰۰* همانند دیگر بسته های نوترینو می توانند تمام عملیات مورد نظر مانند بررسی وضعیت بسته، تمدید بسته و غیر فعالسازی را انجام نمایند.



نکات مهم:

  • در موقع گرفتن بسته، همزمان اینترنت خط مشترک بصورت اتوماتیک فعال می‌گردد و پیامک نحوه تنظیمات گوشی برای استفاده از اینترنت ارسال گردد.
  • بسته خوش آمد تا یک ماه پس از ارسال پیامک دعوت و خوش آمد امکان فعال سازی دارد.
  • مشترک در هر لحظه قبل از فعال سازی خودکار بسته  ماهانه (آلفا+)، می تواند با ارسال پیامک و یا شماره گیری کد دستوری از طرح خارج و مانع فعال سازی خودکار بسته گردد.
  • پس از استفاده‌ی ۸۵% از حجم بسته، پیامک اخطار جهت تمدید خودکار بسته پس از پایان حجم ارسال می گردد.
  • ۲۴ ساعت قبل از پایان اعتبار زمانی در صورت وجود اعتبار حجمی، پیامک اخطار جهت تمدید خودکار بسته پس از پایان زمان اعتبار بسته ارسال می گردد.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد