آخرین اخبار  رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

وبلاگ تایم آپ | آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا و وایمکس ایرانسل ارائه می گردد
آخرین اخبار  رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

وبلاگ تایم آپ | آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا و وایمکس ایرانسل ارائه می گردد

عیدانه هفت رایتل



رایتل در نورورز 93 طرحی استثنایی و ویژه‌ را برای مشتریان جدیدی که در بازه زمانی 20 اسفند تا 25 فروردین اقدام به خرید هریک از سیم‌کارت‌های رایتل (دایمی، اعتباری، دیتا) نمایند، در نظر گرفته است. این طرح شامل مجموعه‌ای فوق‌العاده از تخفیف‌ها و هدایای ارزشمند، متناسب با انوع سیم کارت می‌باشد.
 
ادامه مطلب ...

همپوشانی شبکه همراه اول

در نقاط مرزی به علت پوشش آنتن شبکه های تلفن همراه کشورهای همسایه همواره احتمال انجام مکالمه در داخل کشور از طریق شبکه ایشان وجود دارد. لذا درهنگام سفر به این مناطق، از داشتن آنتن شبکه اپراتوری تلفن همراه اول : (IR – TCI) یا (IR – MCI) ویا (۴۳۲۱۱) اطمینان حاصل نموده و سپس اقدام به برقراری تماس نمایید.در صورت برقراری ارتباط از طریق شبکه تلفن همراه کشورهای همسایه هزینه های رومینگ بین الملل مطابق با تعرفه آن کشور محاسبه خواهد شد.

 

ادامه مطلب ...

رومینگ چیست؟

رومینگ بین الملل

امکان استفاده از تلفن همراه برای ارسال یا دریافت صوت،دیتا وپیامک هنگام مسافرت به خارج از محدوده جغرافیایی تحت پوشش شبکه اپراتور کشور مبدا، با استفاده از شبکه های تلفن همراه کشور مقصد را سرویس رومینگ بین الملل می گویند.

 

ادامه مطلب ...

هدیه پرداخت بدهی همراه اول ویژه مشترکین قطع شده

هدیه پرداخت بدهی ویژه مشترکین قطع

 مشترکین همراه اول که خط دائمی­تان به دلیل بدهی قطع شده است!

با پرداخت بدهی خود، یک روز تا یک ماه مکالمه رایگان درون شبکه از همراه اول هدیه بگیرید.
 
ادامه مطلب ...

حضور ایرانسل در ایرانکام ۲۰۱۴ مشهد

ایرانسل امسال نیز میزبان بازدیدکنندگان شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر، تجارت الکترونیک ، اینترنت و ماشین‌های اداری (ایرانکام۲۰۱۴) مشهد و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی خواهد بود.

 

ادامه مطلب ...

ایرانسل در نمایشگاه فنآوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال

ایرانسل با برپایی غرفه‌ای اختصاصی و بعنوان حامی، میزبان بازدیدکنندگان از نخستین نمایشگاه فنآوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال (ITDMX) خواهد بود.


به گزارش روابط عمومی ایرانسل، علاقه‌مندان می‌توانند از ۸ تا ۱۱ اسفندماه و با حضور در غرفه اختصاصی ایرانسل در سالن ۳۸ محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، با جدیدترین خدمات این اپراتور، که در قالب محصولات و بازی‌های تعاملی، چارسو، ویترین، آهنگ پیشواز و پیشخوان معرفی خواهد شد، آشنا شوند.

 

ادامه مطلب ...

هدایای ایرانسل برای مشترکین جدید

ایرانسل به مشترکین جدید مکالمه، پیامک، اینترنت همراه و سیم کارت هدیه می دهد


ایرانسل از ارائه بسته های مکالمه، پیامک، اینترنت همراه و همین طور سیم کارت رایگان به مشترکین جدید خود خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکین با خرید سیم کارت اعتباری ایرانسل در اسفند سال جاری و طی مراحل ثبت نام، ارسال مدارک و برقراری نخستین تماس در روز از 300 پیامک فارسی ایرانسلی رایگان به مدت دو هفته بهرمند خواهند شد.

 

ادامه مطلب ...

سیم‌کارت آی‌سیم ایرانسل با کد ویژه ۰۹۰۲ آمد

ایرانسل اعلام کرد در راستای راهبرد خود برای ارائه محصولات و خدمات برتر و متناسب با آخرین فناوری‌های روز دنیا، سیم‌کارت دائمی «آی‌سیم» را با «پیش شماره خاص و جدید ۰۹۰۲» به بازار ارتباطات کشور عرضه می‌کند.

 

ادامه مطلب ...