آخرین اخبار  رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

وبلاگ تایم آپ | آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا و وایمکس ایرانسل ارائه می گردد
آخرین اخبار  رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

وبلاگ تایم آپ | آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا و وایمکس ایرانسل ارائه می گردد

سیم‌کارت آی‌سیم ایرانسل با کد ویژه ۰۹۰۲ آمد

ایرانسل اعلام کرد در راستای راهبرد خود برای ارائه محصولات و خدمات برتر و متناسب با آخرین فناوری‌های روز دنیا، سیم‌کارت دائمی «آی‌سیم» را با «پیش شماره خاص و جدید ۰۹۰۲» به بازار ارتباطات کشور عرضه می‌کند.

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، سیم‌کارت‌های دائمی آی‌سیم، با پیش‌شماره خاص ۰۹۰۲ عرضه می‌شود. این سیم‌کارت‌ها که دارای کارت مالکیت رسمی و خدمات ویژه هستند، با حد اعتبار اولیه ۵۰ هزار تومانی، به مبلغ ۱۲۰هزار تومان از طریق وبسایت www.iSIM.ir عرضه می‌شوند.


عرضه آنلاین

متقاضیان آی‌سیم می‌توانند با مراجعه به وب سایت www.iSIM.ir ، شماره مورد نظر خود را از بین میلیون‌ها شماره موجود، انتخاب، مبلغ مربوطه را به وسیله یکی از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخته و سیم‌کارت آی‌سیم خود را از طریق پست TNT و به صورت رایگان در محل مورد نظر خویش دریافت کنند.


تعرفه مقرون‌به‌صرفه‌تر

طرح تعرفه پیش‌فرض سیم‌کارت آی‌سیم، طرح نقره‌ای ایرانسل بوده و هزینه خدمات ارتباطی کاربران این دسته از سیم‌کارت‌های ایرانسل، با این تعرفه ویژه و به صورت ثانیه‌ای محاسبه می‌شوند، به گونه‌ای که هزینه هر دقیقه تماس ایرانسلی از طریق سیم‌کارت‌های آی‌سیم در بازه زمانی ساعت ۲۱ تا ۸ صبح به ازای هر دقیقه ۳۵۹ ریال و در بازه زمانی ساعت ۸ صبح تا ۲۱، دقیقه‌ای ۴۹۹ ریال محاسبه می‌شود.


هر دقیقه مکالمه از آی‌سیم با مشترکین تلفن ثابت در هر نقطه از کشور و در تمامی ساعات شبانه‌روز، دقیقه‌ای ۴۹۹ ریال و با مشترکین سایر اپراتورهای تلفن همراه، دقیقه‌ای ۶۲۵ ریال تعیین شده است.


ارسال هر پیامک با نوشتار فارسی از طریق آی‌سیم، ۸۹ ریال و با نوشتار انگلیسی ۱۶۰ ریال برای دارنده این سیم کارت‌های ویژه ایرانسل، هزینه در بر دارد.


تعرفه تبادل هر کیلوبایت اطلاعات از طریق خدمات اینترنت همراه هم در بازه زمانی ۸ صبح تا ۲ بامداد روز بعد، ۵ ریال، و از ساعت ۲ بامداد تا ۸ صبح و همچنین در تمامی ساعات روزهای پنجشنبه و جمعه، ۱ ریال تعیین شده است.


صورت‌حساب‌‌گیری و حد اعتبار

مشترکین سیم کارت‌های دائمی آی‌سیم، در پایان هر دو ماه یک صورت حساب با جزئیات تماس‌های خود دریافت خواهند کرد که طی آن، تمامی هزینه‌ها بر اساس نرخ‌های تعرفه ویژه این سیم‌کارت‌ها مشخص شده است. خلاصه صورت‌حساب، از طریق پیامک و جزئیات آن به نشانی پست الکترونیکی مشترک ارسال می‌گردد. مشترکین سیم‌کارت آی‌سیم، هیچ‌گونه هزینه جابجایی و یا تماس بین شهری پرداخت نمی‌کنند.


مبلغ ۵۰هزار تومان هم به صورت پیش‌فرض به عنوان «حد اعتبار» در حساب تمام مشترکین آی‌سیم لحاظ می‌شود، بدین معنی که مشترک می‌تواند بدون نیاز به پرداخت هزینه، در طول دوره، تا سقف این اعتبار از حساب خود استفاده کند. مشترکینی که بر اساس میزان مصرف، نیاز به حد اعتبار بیشتری دارند می‌توانند در هنگام خرید سیم‌کارت، حد اعتبار دلخواه خود را انتخاب کرده و مبلغ آن را به صورت آنلاین بپردازند. همچنین مشترکین می‌توانند برای افزایش حد اعتبار خود، از طریق ارتباط با مرکز تماس اختصاصی آی‌سیم به شماره ۹۰۰ و یا با مراجعه به www.iSIM.ir و استفاده از سامانه کنترل حساب اینترنتی (e-Care)، درخواست خود را ثبت نموده و اعتبار خود را افزایش دهند.


اطلاع از وضعیت حساب در هر لحظه با شماره‌گیری کددستوری *۱۳۰*۱*۱# و اطلاع از حد اعتبار با شماره‌گیری کددستوری *۱۳۰*۱*۴# برای مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل فراهم شده است.


مرکز تماس اختصاصی

از دیگر ویژگی های این سیم‌کارت، می‌توان به «مرکز تماس اختصاصی» با شماره ویژه ۹۰۰ اشاره کرد.


براساس اعلام ایرانسل، مشترکین آی‌سیم می‌توانند طی ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته با مرکز تماس اختصاصی خود تماس گرفته و پرسش‌های خویش را با کارشناسان ایرانسل مطرح کنند. این شماره مختص مشترکین آی‌سیم بوده و به منظور تسریع در روند پاسخگویی ایجاد شده است.


گسترده‌ترین شبکه رومینگ

گسترده‌ترین شبکه رومینگ بین المللی در اختیار مشترکین این سیم‌کارت خواهد بود که به آنها اجازه می‌دهد زمانی که خارج از ایران به سر می‌برند، به استفاده از تلفن همراه خود ادامه داده و ارتباطات خود را از دست ندهند.


همچنین امکان استفاده از خدمات اینترنت همراه در اپراتورهای خارجی طرف قرارداد هم منحصرا برای مشترکین ایرانسل فراهم شده است.


روش‌های متنوع پرداخت صورت‌حساب

مشترکین آی‌سیم، جهت پرداخت صورت حساب سیم‌کارت خود، می‌توانند از روش‌های متنوعی نظیر پرداخت اینترنتی از طریق وب‌سایت ایرانسل، برنامه کاربردی ایرانسل‌من، خودپرداز بانک‌ها، شارژ الکترونیکی e-Charge از طریق نمایندگی‌های مجاز، کارت‌شارژ با شماره‌گیری کددستوری *۱۳۰*رمزشارژ# ، پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care) و یا از طریق مراجعه به شعب بانک‌های ملی، ملت و تجارت استفاده کنند.


همچنین قبض یک مشترک دائمی آی‌سیم را یک مشترک اعتباری ایرانسل هم می‌تواند با استفاده از سرویس شارژ خط به خط و از اعتبار حساب سیم‌کارت اعتباری خویش پرداخت کند.



نظرات 2 + ارسال نظر
محسن 1393/02/13 ساعت 18:44

هنوز اول راه و تازه اومده مطمعن باشید که سرویس ها ارئه خواهند شد-اما یکی از دلایلی که ایرانسل این سرویس ها را ارائه نمیکند به دلیل اینه که این سیم کارت ها از به صرفه بودن خارج میشه و با اینکه خود مشتری سرویس های ارزش افزوده غیر رایگان را میخرد اما زمانی که با کرکرد چند ده هزارتومانی ان مواجه میشود میگوید این خط به صرفه نیس در صورتی که پایین ترین تعرفه را دارد

الناز 1393/01/21 ساعت 15:50

با سلام
مدتی است که در رسانه های کشور تبلیغی از شرکت ایرانسل دیده می شود با عنوان فروش سیمکارتهای ویژه آی سیم iSIM
موردی که در تبلیغات و سایت اینترنتی آی سیم وجود دارد تاکید بر خدمات ارزش افزوده متنوع و به روز این سیمکارتهاست.
بسیاری از افراد با دیدن این تبلیغات ها و محتوای ارایه شده در سایت ایرانسل ، اقدام به خریداری این سیمکارت ها نموده اند.
اما پس از دریافت سیمکارت آی سیم متوجه شدیم که نه تنها سرویس و ارزش افزوده خاصی برای این سیمکارتها وجود ندارد ، بلکه این سیمکارتها حتی از ساده ترین خدماتی که در سیمکارتهای اعتباری ایرانسل موجود است ، محرومند.
برای مثال خدمات ارزش افزوده زیر فقط بر روی سیمکارتهای اعتباری ایرانسل قابل دریافت است
1- میزبان تماس و پیامک
2-مکالمات بین اللمل 060
3-پیامک صوتی
4- مکالمات رایگان و یا ارزان قیمت شبانه
5-طرح جزیره جهت کاهش هزینه مکالمات تا 80 درصد
6-بسته های ترکیبی
7- سرویس اعلام دسترسی و بازگشت به شبکه
8-مکالمات ارزان قیمت آدینه
9- و دهها مورد دیگر

حال سوال اینجاست. چرا ایرانسل تمامی این خدمات را در سیمکارتهای اعتباری 5 هزار تومانی خود فعال کرده است ولی سیمکارتهای آی سیم که با قیمت 120 هزار تومان به فروش میرسند از تمامی این سرویس های ارزش افزوده محرومند.
و سوال مهمتر این است که اگر سرویس های خدماتی و ارزش افزوده در سیمکارت آی سیم تا به این حد ضعیف است ، پس چرا وجود سرویسهای ارزش افزوده متنوع و به روز دنیا به عنوان یک برتری در تبلیغات های آی سیم ارایه میشود.
این عمل دادن اطلاعات غلط به مشتری نیست ؟ آیا این عمل مصداق فریب خریداران از سمت ایرانسل نیست ؟.
اینجانب مطلع هستم که بسیاری از افرادی که سیمکارت آی سیم را خریداری نموده اند ، به علت نبود امکانات و طرحهای مناسب هیچ رغبتی به استفاده از این سیمکارت ندارند اما متاسفانه حتی امکان عودت سیمکارتها نیز وجود ندارد.
برای مقایسه ای کوچک بین ایرانسل و همراه اول ، بد نیست بدانیم که تقریبا تمامی سرویس ها و ارزش افزوده های موجود در سیمکارت های اعتباری همراه اول در سیمکارت های دایمی همراه اول هم وجود دارد ولی این قضیه در ایرانسل بر عکس است و تقریبا اکثر طرحهای تشویقی و سرویسهای ارزش افزوده متعلق به سیمکارتهای اعتباری است.
شکایت من و بسیاری از خریداران آی سیم از ایرانسل به این علت است که تبیلغات وسیعی د در مورد سرویسهای ارزش افزوده آی سیم ایرانسل صورت گرفته است و مبنای خرید ما استفاده از سرویسهای متنوع و به روز ایراسنل هست در صورتی که هیچ طرح یا سرویس بخصوصی در این سیمکارتها موجود نیست.
در صورتی که ایرانسل نبود طرحها و سرویسهای ارزش افزوده در سیمکارتهای آی سیم را به وضوح در منابع اطلاعاتی ، رسانه ها و سایت رسمی خود اعلام میکرد ، بسیاری از افراد حاضر به خرید این سیکارتها نبودند و دادن اطلاعات غلط به مشتری جهف فروش کالا مصداق کلاهبرداری است
در پایان امیدوارم سازمان ارتباطات و مقررات رادیویی بطور جد این مساله را پیگیری نماید و از ضایع شدن حقوق مشترکان سیمکارتهای دایمی آی سیم ایرانسل ، جلوگیری نماید.

سلام دوست عزیز
شما می توانید برای اطلاع از امکانات سیم کارت آی سیم به سایت ایرانسل مراجعه کنید
باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد