آخرین اخبار  رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

وبلاگ تایم آپ | آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا و وایمکس ایرانسل ارائه می گردد
آخرین اخبار  رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

وبلاگ تایم آپ | آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا و وایمکس ایرانسل ارائه می گردد

رای درس رایتل ویژه دبیرستانی های عزیز


رای درس مجموعه‌ ای از فیلم های آموزشی در مقطع دبیرستان است که با سبکی نو و پیشرو ویژه تلفن همراه و تبلت طراحی شده و در حال حاضر نسخه اندروید و iOS آن موجود می باشد. رایتل امکان تماشای این فیلم های آموزشی را بر بستر شبکه 3G برای اولین بار فراهم می آورد.

  

 

 فیلم های آموزشی رای درس، با ارایه روشی نوین و خلاقانه در تولید محتواهای آموزشی، پاسخگوی نیاز دانش‌آموزان در مقطع دبیرستان می باشد. این روش مبتنــی بر SPL یا هــمان آمــوزش خود-‌آهنگ (Self-Paced Learning) است که مبتنی بر به کارگیری بیشتر حواس (به‌صورت کمی و کیفی) در یادگیری و برانگیختن حافظه تصویری بلندمدت در فرد یادگیرنده می باشد. این مجموعه می تواند مکمل تلاش های ارزشمند معلمان مدرسه و ابزاری در امتداد اهداف آموزشی مبتنی بر فناوری مدارس باشد. بدون شک افرادی که متأسفانه به هردلیلی از نعمت کلاس درس محروم هستند می توانند با کمک رای درس بر این محدودیت چیره شود. این نرم‌افزار هرگز به‌عنوان جایگزینی برای مدرسه و کلاس درس نخواهد بود.


مزایا

  • بهره‌گیری از اساتید مجرب و دانشمند
  • ارایه مطالب درسی به صورت تمام صفحه و در نتیجه حذف عوامل مزاحم بصری در تصویر
  • ارایه مطالب درسی از طریق انیمیشن، شکل ها و نمودارها و از این طریق کمک به یادگیری مفهومی و عمیق مطالب درسی و همچنین تقویت حافظه بلندمدت
  • ارایه‌ هر جلسه درس در حدود 20 تا 30 دقیقه و در نتیجه سهولت و تسریع بیشتر در امر یادگیری
  • دسترسی ساده، کم هزینه و همیشگی به فیلم های آموزشی از طریق شبکه‌ مخابراتی رایتل

بسته های آموزشی


بسته های آموزشی رای درس به طور عمومی مبتنی بر سرفصل های کتاب های درسی آموزش و پرورش تعریف و ساماندهی شده است. به عنوان مثال بسته آموزشی فیزیک2 مربوط به کتاب فیزیک2 آموزش و پرورش می باشد و متناسب با فصل بندی آن ساماندهی شده است. رای درس برای برخی از کتب درسی دو نوع بسته آموزشی تهیه کرده است: (1) بسته آموزشی تشریح مفاهیم (2) بسته آموزشی حل سوالات امتحانی


نحوه کارکرد

  • نسخه اندروید و iOS مربوطه (پایین صفحه) را دانلود نمایید.
  • نرم افزار دانلود شده را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. (توضیح:نرم افزار رای درس از اندروید 3.0  و iOS 7.0 به بعد را پشتیبانی می کند.)
  • درصورت انتشار نسخه‌های جدید نرم افزار رای درس، این نرم‌افزار به صورت خودکار آن را تشخیص داده و در هنگام اجرای نرم افزار به کاربر اطلاع داده خواهد شد و امکان دانلود نسخه جدید را برای وی فراهم می‏کند.
  • نرم افزار رای درس منویی چند مرحله‏ای را در اختیار کاربران قرار می دهد که از طریق آن می توانند فیلم‏‌های آموزشی مورد نظر خود را جستجو کنند، بیابند و مشاهده نمایند.
  • نرم افزار رای درس منویی چند مرحله‏ای را در اختیار کاربران قرار می دهد که از طریق آن می توانند فیلم‏‌های آموزشی مورد نظر خود را جستجو کنند، بیابند و مشاهده نمایند.
  • در این صفحه امکان انتخاب مقاطع تحصیلی وجود دارد که در حال حاضر شامل سال هفتم، سال اول متوسطه، سال دوم متوسطه نظری، سال سوم متوسطه نظری و سال چهارم متوسطه نظری می ‏باشد.
  • با انتخاب هر یک از گزینه ها (مقاطع تحصیلی) می ‏توانید لیست بسته های آموزشی مربوط به آن مقطع را مشاهد نمایید و از بین آن‏ ها درس یا بسته آموزشی مورد نظر خود را بیابید و تماشا کنید.
  • درصورتی که اطلاعات نرم افزار بارگذاری نمی شود یا فیلم ها نمایش داده نمی شوند، اطمینان حاصل کنید که امکان تبادل داده در گوشی تلفن همراه شما فعال شده است.

لینک دانلود مستقیم
لینک دانلود از مایکت

لینک دانلود از بازار
لینک دانلود از کندو

لینک دانلود از سیبچه


هزینه


فیلم های آموزشی رای درس بدون محدودیت و به‌صورت رایگان در دسترس کاربران رایتل می باشد.
کاربران رای درس تنها هزینه ترافیک شبکه تلفن همراه را بر اساس تعرفه جاری دیتای خود پرداخت خواهند نمود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد