آخرین اخبار  رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

وبلاگ تایم آپ | آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا و وایمکس ایرانسل ارائه می گردد
آخرین اخبار  رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

وبلاگ تایم آپ | آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا و وایمکس ایرانسل ارائه می گردد

طرح رای آموز رایتل

طرح رای آموز رایتل

 

طرح آموزیار رایتل : سیم کارت اعتباری رایتل + 47،000 تومان اعتبار جهت شرکت در دوره های آموزشی با ارائه گواهینامه پایان دوره معتبر  

رایتل، نخستین اپراتور عرضه کننده خدمات آموزشی در کشور، به مناسبت جام جهانی فوتبال 2014، همزمان با ویژه برنامه 2014 به تعداد 20،140 نفر، یک بسته فرهنگی و آموزشی تقدیم می کند. 
  

 این بسته شامل دوره های متعدد آموزشی آنلاین و حضوری در حوزه های عمومی، تخصصی، فنی، شهروندی، خانوادگی، ضمن خدمت و ... می باشد و در پایان هر دوره گواهینامه معتبر پایان دوره برای فراگیران صادر می شود. بهره مندی از 470،000 ریال اعتبار آموزشی هدیه منوط به ثبت نام در طرح رای آموز میباشد. (پرداخت هزینه کتب الکترونیک دوره و هزینه پست بر عهده کاربران میباشد) 

ثبت نام در طرح رای آموز رایتل 

 

طرح رای آموز 

هدیه 470 هزار ریالی برای شرکت در دوره های متعدد آموزشی عمومی، تخصصی به انتخاب شما با اعطای گواهی نامه پایان دوره معتبر
طرح رای آموز رایتل، شامل 470,000 ریال اعتبار خرید بسته آموزشی به همراه یک عدد سیم کارت اعتباری رایگان، به شرح زیر و به مدت محدود عرضه می شود. سیم کارت اعتباری مربوطه دارای 20,000 ریال شارژ اولیه است.
از خریداران این طرح فقط هزینه های کتاب الکترونیک و پست به مبالغ 50,000 ریال و 49,000 ریال دریافت خواهد شد. 

محصولات و خدمات طرح رای آموز رایتل 

 

* شارژ اولیه قابل استفاده برای تمامی خدمات درون و برون شبکه و مهلت استفاده آن 30 روز است.
** قیمت با احتساب مالیات بر ارزش افزوده می باشد.

ویژگی‌ ها و مزایای طرح:

  • فروش ویژه سیم کارت اعتباری رایتل با بیش از 50% تخفیف با قیمت 99،000 ریال (با احتساب مالیات بر ارزش افزوده)
  • سته آغازین سیم کارت ارائه شده حاوی 20,000 ریال شارژ اولیه
  • ارائه هدیه 470,000 ریالی برای استفاده از دوره های حضوری و آنلاین آموزشی عمومی، تخصصی، فنی، مهارتی، شهروندی، خانوادگی، ضمن خدمت و ... به انتخاب خریداران
  • ارائه گواهینامه های پایان دوره معتبر، در صورت موفقیت در دوره ها

دانلود فهرست پربازدیدترین دوره های آموزشی عمومی و تخصصی طرح رای آموز

 

ویژگی‌ ها و مزایای طرح:

  • سیم کارت اعتباری توزیع شده در طرح رای آموز، رایگان است. مشتری فقط هزینه کتاب الکترونیک به مبلغ 50,000 ریال و هزینه پست 49,000 ریال را پرداخت می کند.
  • مبلغ قابل پرداخت با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است.
  • اعتبار اولیه سیم کارت اعتباری مربوطه 20,000 ریال است.
  • 470,000 ریال اعتبار آموزشی جهت شرکت در دوره های متعدد آموزشی با ارائه گواهی پایان دوره معتبر می باشد.
  • دوره ها به دو صورت "مجازی" و "نرم افزار تحت وب" برگزار می شود. جهت شرکت در دوره های آموزشی تحت وب، نصب نرم افزار آموزشی (کتاب الکترونیک) که به همراه بسته سیم کارت ارائه شده است، لازم است.
  • در پایان هر دوره، گواهینامه های پایان دوره معتبر توسط مرکز برگزار کننده دوره به شرکت کنندگان، تحویل خواهد شد. 

چگونگی خرید طرح رای آموز:
شما برای بهره مندی از مزایای یادشده می توانید با ورود به وب سایت رایتل و کلیک روی بنر رای آموز یا از طریق نشانی 2014.rightel.ir اقدام به ثبت نام طرح رای آموز نمایید.

  • برای اطلاع از مراحل ثبت نام و خرید سیم کارت اعتباری به صفحه راهنمای طرح رای آموز مراجعه فرمائید.
    • پس از تکمیل فرایند خرید، سیم کارت حداکثر ظرف مدت 5 روز کاری به نشانی شما ارسال می شود.
    • علاوه بر سیم کارت، یک کد 16 رقمی جهت استفاده از خدمات آموزشی با اعتبار 470,000ریال به همراه راهنمای سامانه رای آموز ارسال می گردد.
    • نام کاربری و رمزعبور طرح رای آموز طی فرایند ثبت نام و خرید به صورت آنلاین، به شما ارائه می شود. حفظ شناسه و رمز عبور جهت ورود به سامانه رای آموز و استفاده از اعتبار ریالی هدیه، ضروری است.
  • پس از دریافت سیم کارت رایتل جهت فعالسازی اعتبار هدیه 470,000ریالی، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:
    • کد 16 رقمی مندرج روی بسته بندی سیم کارت را از شماره رایتل خریداری شده، به شماره 2021 پیامک کنید.
    • با درج شناسه کاربری و رمز عبور به سامانه 2014.rightel.ir وارد شوید.
    • کد 16 رقمی را که قبلا همراه بسته سیم کارت در اختیار شما قرار گرفته است، در قسمت مربوطه ( مطابق تصویر زیر) وارد فرمائید. 

اتمام فرایند ثبت نام 

 

  • پس از فعال شدن اعتبار هدیه، جهت شرکت در دوره های آموزشی می توانید مستقیما به سایت www.iranlms.ir/rightel مراجعه فرمائید و از مزایای طرح بهره مند شوید.

توجه:

  • فرصت خرید این طرح محدود است.
  • بر طبق قوانین مرکز توسعه اطلاعات و رسانه های دیجیتال، خریداران در گروه سنی 28-18 سال امکان استفاده از تمامی دوره های آموزشی را دارند و برای گروه های سنی بالاتر امکان استفاده از دوره ها محدود می شود.
  • مدت زمان استفاده از اعتبار 470,000 ریالی، تا پایان سال 93 است.
  • به منظور حصول اطمینان از دریافت کد 16 رقمی توسط سامانه 2021، قابلیت تحویل پیامک (Delivery Report) گوشی خود را فعال نگه دارید.
  • در صورت فراموشی شناسه کاربری و رمز عبور خود:
    • اگر تاکنون کد 16 رقمی را ارسال نکرده اید، جهت بازیابی شناسه یا رمز عبور به وب سایت 2014.rightel.ir مراجعه فرمایید.
    • اگر کد 16 رقمی را ارسال کرده اید، جهت بازیابی شناسه یا رمز عبور به وب سایت www.iranlms.ir/rightel مراجعه فرمایید.

شماره مرکز خدمات مشترکین رایتل:
از سیم کارت رایتل:200
از سایر خطوط: 09202000000
شماره پشتیبانی سامانه آموزشی
42517-021 (تماس بین ساعات 9 تا 14) 



اطلاعیه مهم 


با عرض سلام خدمت کاربران blog.timeup.ir و timeupdotir.blogsky.com این وبلاگ هیچ گونه مسئولیتی در ارتباط با طرح رای آموز رایتل ندارد و فقط هدف آن اطلاع رسانی اخبار اپراتور های تلفن همراه می باشد.


ضمنا کار اصلی وب سایت ما فروش کارت شارژ رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا ، شارژ وایمکس اعتباری و دائمی ایرانسل و پرداخت قبوض می باشد.


باتشکر مدیریت

www.timeup.ir

 

نظرات 125 + ارسال نظر
یوسف رضا سلمانپور 1393/07/11 ساعت 19:55

سلام خسته نباشید من سیمکارت رای اموز خریداری نمودم اما اصلا اعتبار اولیه که شامل بیست هزارتومان بوده شامل حال سیمکارت ما نشد چیکار کنم

Javad 1393/06/12 ساعت 01:09

نحوه فعال سازی شارژ بیست هزار ریالی هدیه رای اموز؟

سلام دوست عزیز
تا جایی که ما مطلع هستیم مبلغ اعتبار هدیه در داخل سیم کارت می باشد. شما می توانید با کد#140*( از چپ به راست وارد کنید) از باقی مانده اعتبار سیم کارت خود مطلع شود.
در صورت نیاز شما می توانید با مراجعه به سایتwww.timeup.ir کارت شارژمورد نیاز خود را بدون هیچ گونه کارمزد و هزینه های پنهان دیگر خریداری نمایید.
در صورت بروز هر گونه مشکل پشتیبانی ما در ساعات اداری پاسخگویی شما خواهند بود.
شماره پشتیبانی سایت:
021-89711111
موفق و پیروز باشید.

عماد 1393/05/27 ساعت 18:00

من 26تیرثبت نام کردم الان27مرداده هر وقت زنگ میزنم رایت می گن با تاخیر ارسال میشه اگه همینجوری پیش بره سال دیگه بدستمون میرسه که تا اون موقع ایرانسل همراه اول 4g شدن
با تشکر از تایم آپ

ما هم از شما متشکریم.

موفق و پیروز باشید.

nazi 1393/05/27 ساعت 01:22

با سلام
سیمکارت رایتلم فعال کردم ،از طریق سایت رایتل شناسه و رمز زدم ،برای طرح آموزشی یه شناسه جدید بهم دادن این شناسه رو تو سایت iranlms.ir هرچی میزنم با رمز قبلی میگه اشتباه است کلا هرچی شناسه از قبل بعد بود امتحان کردم همه پبغام خطا میدن چی کار باید کنم

ابراهیم 1393/05/26 ساعت 16:42

سلام
در تاریخ 26/04/93
ثبت نام کردم
از حساب پول کم شد
تا مرحله آخر هم پیش رفتم
رمز عبور وکاربری را هم میزنم میگه اشتباه است
فکر کنم ..........با شماره مرکز تماس مشتریان:
تماس از خطوط رایتلی: 200
تماس از سایر خطوط : 09202000000 هم گرفته ام اما نه جواب دادن نه سیم کارتم بدستم رسیده

سلام دوست عزیز
ما هم نمی دانیم از دست رایتل چه کار کنیم که جواب گوی طرح های خود نیست ! واقعا جای تاسف داره که پاسخ گوی مشترکین خود نیستند
و ما خودمان اگر اطلاعات تازه ای بدست بیاوریم سریعا در وبلاگ خود اطلاع رسانی خواهیم کرد.

موفق و پیروز باشید.

sina 1393/05/18 ساعت 23:44

آقا من میرم نمایندگی این سند که بهم دادن رو نشون میدم ، میگن خودش فعال میشه ، الان سه روزه هنوز فعال نشده .
راه دیگه ای هم هست ؟
لطفا راهنمایی کنید .
سپاس

ebrahim 1393/05/18 ساعت 16:19

سیمکارت چجوری فعال میشه؟

دوست عزیز
به نزدیک ترین نمایندگی رایتل در شهر خود مراجعه کنید

موفق و پیروز باشید
www.timeup.ir

مهدی یزدانی 1393/05/17 ساعت 00:55

با سلام
من هم الان دو هفته بیشتر است که ثبت نام کردم ولی هیچ خبری نشده فکر می کردم رایتل شاید مشتری مدار باشه ولی الان فهمیدم که اون هم مثال خیلی از شرکت های دیگه یک دروغگو بیشتر نیست.
آخه توی ثبت نامش میگه ظرف 5 روز کاری ارسال میشه الان که 12 روز کاری هم بیشتر شده مگه اینکه رایتلی ها 5 روز کاری خودشون را حساب کرده باشند و تا الان 5 روز کار نکردند که در این صورت راست گفته بنده خدا هههههه

کیوان 1393/05/16 ساعت 17:41

سلام رمز عبور رو فراموش کردم هر کاری میکنم بازم میگه اشتباه
در ظم پست بانک از من فتوکپی کارت ملی و شناسنامه گرفت یعنی خودشون فعال میکنن

sina 1393/05/16 ساعت 13:50

سلام
آیا برای فعال کردن سیم کارت راهی به جز رفتن به نمایندگی هست ؟
اگه کسی راهشو میدونه تو نظرات بذاره ممنون میشم .
بعد از 20 روز سیم کارت من رسید .

محمد 1393/05/15 ساعت 13:56

منظور از خیابان اصلی چیه؟

sina 1393/05/14 ساعت 20:11

با سلام
من تمام مراحل ثبت نام انجام دادم و پیام اتمام فرایند خرید هم اومد واسم .
شناسه و رمز عبور هم گرفتم اما کد دیگه ای بهم نداد آیا باید کد دیگه ای هم دریافت میکردم ؟؟.
الان تو سامانه http://2014.rightel.ir شناسه و رمز رو قبول میکنه و وارد میشه اما تو سامانه www.iranlms.ir/rightel میگه شناسه و رمز اشتباه میباشد .
لطفا راهنمایی فرمایید . با تشکر
جواب را به ایمیلم ارسال فرمایید .

دوست عزیز
کد رهگیری و سیم کارت با پست ارسال می گردد.

به امید موفیت روزافزون شما دوست عزیز
www.timeup.ir

ابراهیم 1393/05/13 ساعت 20:17

سلام من سه هفته هست که ثبت نام کردم بالاخره امروز ک رهگیری رو از سایت گرفتم ولی توی سایت پست نوشته که اطلاعاتی در مورد این مرسوله ارسال نشده ! یعنی هنوز نفرستادن ؟

سلام دوست عزیز
اگر مراحل ثبت نام را بدرستی انجام داده باشید.
بدلیل ترافیک بالای ثبت نام با تاخیر به دست شما خواهد رسید

www.timeup.ir

گوهر 1393/05/13 ساعت 02:37

سلام من 25تیریه سیم کارت ثبت نام کردم هنوزم که هنوز نیومده چرا؟باید چیکارکنم

سلام دوست عزیز
اگر مراحل ثبت نام را بدرستی انجام داده باشید.
بدلیل ترافیک بالای ثبت نام با تاخیر به دست شما خواهد رسید

www.timeup.ir

مهدی 1393/05/12 ساعت 13:30

سلام،اقا من بعد از سه هفته تونستم سیم کارتو بگیرم اونم تازه خودم رفتم از پست تحویل گرفتم بعد از نزدیک به سه هفته حالا اینا همش یطرف وقتی کد *140# میزنم همراه با اطلاعات اخرین اعتیار یه پیام میده به اینصورت که تاریخ انقضا 94/5/11؟فقط اگه کسی میدونه معنی این پیام چیه به ما هم بگه لطفا

دوست عزیز
به احتمال زیاد باید سیم کارت خود را فعال کنید.

علی داودی 1393/05/11 ساعت 23:01

با سلام وادب لطفا حدود دویاسه هفته است که برای سیم کارت طرح رای اموز ثبت نام کردم هنوز خبری از سیم کارت نیست وهرچه زنگ مزنم موفق نمیشم


با تقدیم احترام

دوست عزیز
اگر مراحل ثبت نام را بدرستی انجام داده باشید
بزودی سیم کارت خود را دریافت خواهید کرد.

موفق و پیروز باشید.
www.timeup.ir

ملایر 1393/05/11 ساعت 01:44

سلام به همه دوستای عزیز رایتلی سیمکارت طرح رای آموز من هم رسید. من 93.04.23 ثبت نام کردم و یک روز قبل از عید فطر اومد.
سرافراز باشید.

رضا 1393/05/09 ساعت 22:10

سلام مدت 2 هفته است که ثبت نام کردم ولی هنوز سیم کارت طرح رای آموز را دریافت نکردم لطفا راهنمایی کنید تا بتوانم سیم کارت را دریافت نمائیم

سلام دوست عزیز
اگر مراحل ثبت نام را بدرستی انجام داده باشید.
بدلیل ترافیک بالای ثبت نام با تاخیر به دست شما خواهد رسید

www.timeup.ir

مجتبی 1393/05/09 ساعت 12:50

سلام
دوستانی که سیم کارت دریافت کردن پست تو دم در تحویل داد یا رفتین گرفتین ؟؟؟؟؟؟؟

کی ثبت نام کردید ؟ و سیم کارت کی اومده ؟

من تو 28 تیر ثبت نام کردم ولی تا الان هیچ خبری از پست نیست

نیلوفر 1393/05/09 ساعت 11:56

سلام من میخوام تو این طرح ثبت نام کنم مرحله اخر که رمز کارتو میزنم خطا میده میشه راهنمایی کنید مگه منظورش رمز محرمانه کارت نیس؟

سلام دوست عزیز
شما باید رمز دوم کارت که از طریق خودپرداز فعال نمودید را وارد کنید.

موفق و پیروز باشید
www.timeup.ir

مسعود 1393/05/08 ساعت 05:08

سلام.من بعد 10 روز هنوز سیمکارتمو تحویل نگرفتم.پولو از حساب کم کرد و شناسه و رمزم بم داد.اللن وارد که میشم میگه پرداخت با موفقیت انجام شد.ولی سیمکارت نیومده.ضمنا در شهرستان دزفولن.چیکار کنم.؟

سلام دوست عزیز
در سوالات قبلی پاسخ داده شده.

موفق و پیروز باشید
www.timeup.ir

محمدرضا 1393/05/07 ساعت 06:38

سلام.خسته نباشید.سیم کارت طرح رای اموز من اومده ولی فعال نیست.چجوری باید فعالش کنم؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنونم.

دوست عزیز
به نزدیک ترین نمایندگی رایتل در شهر خود مراجعه کنید

موفق و پیروز باشید
www.timeup.ir

پری 1393/05/07 ساعت 01:53

سلام
به منم میگه نامعتبره... شماره هم که پاسخگو نیست
لطفاااااااا اگه نمیخواین بفرستید
اعلام کنید که آدم وقتشو هدر نده
توروخدا پاسخگو باشیییییییییییییید

سلام پری عزیز
فرستادن سیم کارت از طرف شرکت رایتل است و ما هیجگونه مسئولیتی نسبت به فرستادن سیم کارت و طرح آن نداریم.
و هدف ما فقط اطلاع رسانی طرح ها می باشد.

www.timeup.ir

محمد 1393/05/07 ساعت 00:01

لطفا من حدود دوهفته ایست که ثبت نام کردم هنوز خبری از سیم کارت رایتل نیست که هیچ هرچه رمز کاربری ورمز عبور رو می زنم میگه اشتباهست باید چکار کنم

سلام دوست عزیز
شما اگر تمام مراحل را به درستی انجام داده باشید می توانید منتظر دریافت سیم کارت و کد پیگیری باشید.
و می توانید
با شماره های پشتیبانی زیر تماس حاصل فرمایید.
تماس از خطوط رایتلی: 200
تماس از سایر خطوط : 09202000000

موفق و پیروز باشید
www.timeup.ir

vhid sarbazi 1393/05/06 ساعت 15:46

سلام-من هفته پیش سیم کارت رو خریداری کردم اما هنوز به دستم نرسیده-با شماره 09202000000 تماس گرفتم اما اشغال میزنه-کد پیگیری هم دریافت نکردم-از حسابم 9900 تومن کم شده!
لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم

دوست عزیز
کد پیگیری و سیم کارت برای شما فرستاده خواهد شد.

موفق و پیروز باشید
www.timeup.ir

majid 1393/05/05 ساعت 16:24

سلام
من در این طرح ثبت نام کردم و پرداخت هم انجام دادم تا رسید به صفحه ای که کد شانزده رقمی رو میخواد ولی دو هفته ست هنوز نیاوردند .چرا آیا؟؟
لطفا کمک کنید هرچی با پشتیبانی تماس می گیرم الکی میگه شما نفر ۳۶ هستید همیشه همینو میگه و وصل نمی کنه چرا ؟؟؟
کمک کنید لطفا

سلام دوست عزیز
ترافیک ارسال سیم کارت بالا است و کاری دیگری نمی توان
انجام داد.
موفق و پیروز باشید
www.timeup.ir

ملایر 1393/05/03 ساعت 02:31

سلام به همه دوستان عزیز
بابت اطلاع رسانی ممنونم.

با آرزوی کامیابی ماهتون عسل

دوست عزیز
در تمام مراحل زندگی موفق و پیروز باشید.

www.timeup.ir

آرزو 1393/05/02 ساعت 23:58

دوستای عزیز نگران نباشید امروز سیمکارت من رسید. دیر میفرستند من شب فینال جام جهانی ثبت نام کردم امروز آوردن.کسی نمیدونه چطوری فعال میشه؟

سلام دوست عزیز
به نمایندگان رایتل در شهر خود مراجعه فرمایید

موفق و پیروز باشید.
www.timeup.ir

shima 1393/05/02 ساعت 11:11

سلام منم ثبت نام رفته 8 روزی میشه ولی هنوزبسته نرسیده!!
ی سوال این پیگیری پستی ک دوستان گفتن کجاست دقیقا؟!

سلام دوست عزیز
با شماره های پشتیبانی زیر تماس حاصل فرمایید.
تماس از خطوط رایتلی: 200
تماس از سایر خطوط : 09202000000

کار اصلی ما فروش کارت شارژ رایتل - ایرانسل - همراه اول - تالیا و شارژ وایمکس ایرانسل و پرداخت قبض است.
و ما با اطلاعاتی که بتوانیم بدست بیاوریم تا حدودی پاسخ گویی می کنیم در صورتی که طرح رای آموز رایتل ربطی به ما ندارد.

و قصد ما فقط اطلاع رسانی است.

با تشکر
موفق و پیروز باشید
www.timeup.ir

مهسا 1393/05/02 ساعت 00:56

سلام من 10 روزه در طرح ثبت نام کردم ولی هنوز سیم کارتو پست نیورده و در موقع ثبت نام هم کد پیگیری دریافت نکردم
از کجا اطلاع پیدا کنم

سلام دوست عزیز
با شماره های پشتیبانی زیر تماس حاصل فرمایید.
تماس از خطوط رایتلی: 200
تماس از سایر خطوط : 09202000000

کار اصلی ما فروش کارت شارژ رایتل - ایرانسل - همراه اول - تالیا و شارژ وایمکس ایرانسل و پرداخت قبض است.
و ما با اطلاعاتی که بتوانیم بدست بیاوریم تا حدودی پاسخ گویی می کنیم در صورتی که طرح رای آموز رایتل ربطی به ما ندارد.

و قصد ما فقط اطلاع رسانی است.

با تشکر
موفق و پیروز باشید
www.timeup.ir

ladan 1393/05/01 ساعت 17:51

واقعا مزخرفه الان که پول کلی سیم کارت و گرفتین اطلاعیه ی مهم میزنید که هیچ گونه مسئولیتی در قبال این تبلیغاتتون ندارید؟ دزدی که شاخ و دم نداره.پول من یه نفر به نظر ناچیز میاد ولی هزاران نفر تو این طرح ثبت نام کردن و کلی پول زدین به جیب و از سیم کارت هم خبری نیست.هیچکسم جوابگو نیست.جای تأسف داره

سلام لادن جان
این چه حرفی است شما میای می نویسی آخه پول رو یه شرکتی دولتی گرفته شبکه 3 سیما هم تبلیغ کرده پس باید رفت صدا و سیما بگیم شما کلاه برداری کردید. در ضمن مگه پول را بحساب ما واریز کرده اید که می نویسی کلاه برداری کرده اید.
هدف ما فقط و فقط اطلاع رسانی به دوستان عزیز بوده.
بعد ما اگه بخواهیم می توانیم کامنت دوستان را هم پاک کنیم . ولی کامنت شما را می گذاریم تا قضاوت با دوستان باشد.
بعد هم هدف از اطلاعیه هم رفع سوء تفاهم دوستان بوده که ما می توانیم مشکلشان را حل کنیم .
از قدیم هم گفته میشه حساب که پاک است از محاسبه چه باک است.

با تشکر
موفق و پیروز باشید
www.timeup.ir

ابراهیمی 1393/05/01 ساعت 12:30

با سلام
من در این طرح ثبت نام کردم ولی با اینکه بیش از 5 روز از ثبت نام من گذشته اما سیم کارتی برام ارسال نشده.
در آخر ثبت نام فقط کد شناسه ی اولیه و رمز عبور به من دادند و کد پیگیری ای در کار نبود. آیا ثبت نام من کامل شده؟
میشه راهنمایی کنید لطفا!

سلام دوست عزیز
با شماره های پشتیبانی زیر تماس حاصل فرمایید.
تماس از خطوط رایتلی: 200
تماس از سایر خطوط : 09202000000

کار اصلی ما فروش کارت شارژ رایتل - ایرانسل - همراه اول - تالیا و شارژ وایمکس ایرانسل و پرداخت قبض است.
و ما با اطلاعاتی که بتوانیم بدست بیاوریم تا حدودی پاسخ گویی می کنیم در صورتی که طرح رای آموز رایتل ربطی به ما ندارد.

و قصد ما فقط اطلاع رسانی است.

با تشکر
موفق و پیروز باشید
www.timeup.ir

مریم 1393/05/01 ساعت 09:09

سلام میخواستم قبل از اینکه ثبت نام کنم بپرسم اثلا این رای آموز چی هست و چه چیز و قراره آموزش بده ؟ و داشتن گواهینامش به چه دردی میخوره؟

سلام مریم عزیز
اطلاعات کافی در درون وبلاگ قرار دارد.

با تشکر
موفق و پیروز باشید
www.timeup.ir

milad hf 1393/04/31 ساعت 21:55

سلام
من تو طرح شما شرکت کردم و مراحل خرید رو انجام دادم و بعد از پرداخت تایید هم شد
ولی نمیدونم چرا مبلغ پرداخت به حسابم برگشت
دوباره مراحل خرید رو انجام دادم
ایندفعه برام پیام برگشت پول نیومد
الان میبینم پول بازم به حسابم برگشته
خواستم بدونم که سیمکارت برام ارسال میشه یا نه
به پشتیبانی رایتل هم زنگ میزنم قطع میشه
لطف کنید جوابتونو به ایمیلم ارسال کنید
ممنون

سلام دوست عزیز
شما اگه دیده باشید کار اصلی ما فروش کارت شارژ رایتل - ایرانسل - همراه اول - تالیا و شارژ وایمکس ایرانسل و پرداخت قبض است.
و ما با اطلاعاتی که بتوانیم بدست بیاوریم تا حدودی پاسخ گویی می کنیم در صورتی که طرح رای آموز رایتل ربطی به ما ندارد.

و قصد ما فقط اطلاع رسانی است.

با تشکر
موفق و پیروز باشید
www.timeup.ir

امین 1393/04/31 ساعت 20:34

من تو این طرح ثبت نام کردم و مبلغ گفته شده از حسابم بداشت شد اما الان که میخوام شناسه و رمزم رو که فراموش کردم رو بازیابی کنم میزنه کد ملی و شماره همراهم در سامانه یافت نشد.
این کار رسما مال مردم خوردنه
نمونه بارز گول زدن مردم و بالا کشیدن بیت الماله
خواهشا جمعش کنید این بساطتون رو تو ماه رمضون

سلام دوست عزیز
شما اگه دیده باشید کار اصلی ما فروش کارت شارژ رایتل - ایرانسل - همراه اول - تالیا و شارژ وایمکس ایرانسل و پرداخت قبض است.
و ما با اطلاعاتی که بتوانیم بدست بیاوریم تا حدودی پاسخ گویی می کنیم در صورتی که طرح رای آموز رایتل ربطی به ما ندارد.

و قصد ما فقط اطلاع رسانی است.

با تشکر
موفق و پیروز باشید
www.timeup.ir

شاکی 1393/04/31 ساعت 12:06

سلام
بسه از بس این شماره هارو میدین همیشط اشغاله یکی جوابگو باشه یکی جوابگو باشه یکی جوابگو باشه یکی جوابگو باشه با این طرح مذخرفتون فقط میتونید پول رو اول بگیرید خب موقع تحویل میگرفتین که اگه نفرستادین خیلمون راحت میشد

سلام دوست عزیز
شما اگه دیده باشید کار اصلی ما فروش کارت شارژ رایتل - ایرانسل - همراه اول - تالیا و شارژ وایمکس ایرانسل و پرداخت قبض است.
و ما با اطلاعاتی که بتوانیم بدست بیاوریم تا حدودی پاسخ گویی می کنیم در صورتی که طرح رای آموز رایتل ربطی به ما ندارد.

و قصد ما فقط اطلاع رسانی است.

با تشکر
موفق و پیروز باشید
www.timeup.ir

farid mooil 1393/04/31 ساعت 01:52

با عرض سلام و خسته نباشید از شما به خاطر زحمات بیشمارتون ...
غرض از ایجاد وقفه در وقت شریفتون , طی پیام های مرسوله توسط دوستان در بالا متوجه علل تاخیر در دریافت سیم کارت شدم و همچنان منتظر میمونم و اما سوال اصلی اینکه من در هنگام ثبت نام کد هایی که شناسه ورود بودند رو از دست دادم به دلیل نا مرغوب بودن حافظه جانبی گوشیم و میخواستم بدونم به چه صورت میتونم اون ها رو بازیابی کنم از چه قسمتی تا در صورت دریافت سیم کارت اون رو در سایت فعال کنم ... با سپاس فراوان

سلام فرید عزیز
شما اگر کد 16 رقمی را دریافت کرده باشید.
متوانید از قسمت زیر برای بازیابی آنها استفاده کنید.
جهت بازیابی شناسه یا رمز عبور به وب سایت www.iranlms.ir/rightel مراجعه فرمایید.
نکته : فعلا سایت در حال بروز رسانی می باشد.

موفق و پیروز باشید.
www.timeup.ir

سارا 1393/04/31 ساعت 01:06

واسه چی مردم رو سر کار میذارید؟؟؟
ظاهراً که هیچ کس سیم کارت رو دریافت نکرده!!
امروز هم که 30 تیره و همچنان سایت رایتل باز نمیشه!!!
مگه به روز رسانی این همه روز طول میکشه؟؟!!!
این رسماً کلاهبرداریه!!!!
پیش وجدانتون شرمنده نیستین؟؟؟

سلام سارار عزیز
وبلاگ ما فقط کارش اطلاع رسانی اخبار اپراتور هاست
و مسئولیت ارائه خدمات با خود اپراتور می باشد.
ولی به هر حال ما از طرف اپراتور از شما عذر خواهی می کنیم.
که فرهنگ عذر خواهی از مردم در کشور مان جا بیفتدد

موفق و پیروز با شید.
www.timeup.ir

ebrahim 1393/04/30 ساعت 22:54

این تاخیر تا چند روز ممکنه صورت بگیره ؟

سلام ابراهیم جان
این تاخیر هنوز مشخص نیست تا چند روز ادامه داشته باشد.

موفق و پیرور باشید
www.timeup.ir

رضا 1393/04/30 ساعت 21:41

باسلام سیم کارت طرح رای اموز درتاریخ22/4 ثبت نام کرد ولی تاکنون 4/30ارسال نگردیده.طبق اغلام بایست 5روزه واصل میشد.پیگیری لطفا.کدملی0871922037

دوست عزیز
به احتمال بالا بودن در خواستها ازسال بسته با تاخیر همراه است.
باز هم می توانیدبا
پشتیبانی زیر تماس حاصل فرمایید.
تماس از خطوط رایتلی: 200
تماس از سایر خطوط : 09202000000

موفق و پیروز باشید.

فرشته 1393/04/30 ساعت 17:59

سلام امروز یه پیام از سرشماره98500018+دریافت کردم با این متن:برنامه توپ و تور 470000ریال اعتبار اموزشی برای شما منظور شد جهت دریافت سیم کارت سریعا بسایتwww.ulc.irمراجعه و در طرح رای اموز ثبت نام کنید. حالا به نظرتون این واقعیه اخه من هرچی هم به برنامه پیام دادم اشتباه بودن چرا باید بهم هدیه بده شاید اینم یکی از این سر شماره های تبلیغاتی باشه که همه میتونن بگیرن هیچکس هست که تا حالا سیم کارتو گرفته باشه از این طریق اگه کسی هست لطفا جواب بده.تا بقیه خیالشون راحت بشه که میتونن اعتماد کنن اخه اومدیم و پولو دادیم و هرچی هم منتظر موندیم از سیمکارت خبری نشد اونوقت چجوری و از کی پولمونو بگیریم ممنون میشم اگه جواب بدین.

دوست عزیز
اینها تبلیغاتی هستند باز هم می توانیدبا
پشتیبانی زیر تماس حاصل فرمایید.
تماس از خطوط رایتلی: 200
تماس از سایر خطوط : 09202000000

سمانه 1393/04/30 ساعت 15:08

سلام من در طرح رای اموز هشت روزی میشه که ثبت نام کردم شایدم 9 روز 5 روز کاری هم رد شده بسته به دستم نرسیده تلفن ها هم اشغال اند ایمیلی هم دریافت نکردم چه کار باید بکنم؟

دوست عزیز
به احتمال بالا بودن در خواستها ازسال بسته با تاخیر همراه است.
باز هم می توانیدبا
پشتیبانی زیر تماس حاصل فرمایید.
تماس از خطوط رایتلی: 200
تماس از سایر خطوط : 09202000000

مصطفی 1393/04/30 ساعت 13:09

سلام، خسته نباشید. من در تاریخ 23 تیرماه در طرح رای آموز ثبت نام کردم ولی تا امروز سیم کارت دستم نرسیده است. چکار باید انجام بدم.ضمنا از توپ و تور هم برام اس ام اس آمده که شما جهت دریافت سیم کارت طرح رای آموز به این سایت مراجعهwww.ulc.ir و ثبت نام کنید. وقتی میرم ثبت نام بکنم مراحلش مثل گذشته که خودم شخصی ثبت نام کردم برام اجرا میشه مثل پرداخت 99000 ریال، حالا باید چکار کنم. مرسی از شما

دوست عزیز
اینها همه تبلیغاتی هستند و لازم نیست دوباره ثبت نام کنید.
موفق و پیروز باشید.

ابراهیم 1393/04/30 ساعت 12:49

سلام
من دوشنبه که خریدم تا امروز که دوشنبه هست میشه 5 روز کاری پس چرا ارسال نشد ؟
قسمت رهگیری مرسوله پستی هم کد ملیمو میزنم میگه یافت نشد

دوست عزیز
با شماره های پشتیبانی زیر تماس حاصل فرمایید.
تماس از خطوط رایتلی: 200
تماس از سایر خطوط : 09202000000

موفق و پیروز باشید.

غزل 1393/04/30 ساعت 05:19

سلام برنامه توپ و تور یه جوری گفته 470000ریال اعتبار اموزشی برای شما منظور شد جهت دریافت سیم کارت سریعا بسایت فلان مراجعه کنید و در طرح رای اموز ثبت نام کنید گفتم اخ جون یه بارم ما برنده شدیم
بعد اومدم دیدم ای بابا همه اش سر کاریه

فقط پولمونو ریختیم تو جیب مخابرات
خوش باشید
کلاه برادری هم انواع مختلف داره اینم یه نوعشه

دوست عزیز اینها همه تبلیغاتی هستند.

Nima Mehr 1393/04/30 ساعت 03:43

با سلام
لیست هزینه های هر دوره آموزشی رو از کجا میتونم پیدا کنم؟
اگه ممکنه ایمیل کنین برام.
با تشکر

دوست عزیز
جزئییات کامل طرح هنوز مشخص نشده در صورت مشخص شدن
به سرعت اطلاع رسانی خواهد شد.
باز هم می توانید
با شماره های پشتیبانی زیر تماس حاصل فرمایید.
تماس از خطوط رایتلی: 200
تماس از سایر خطوط : 09202000000

موفق و پیروز باشید.

حمید 1393/04/29 ساعت 23:14

با سلام و آرزوی قبولی طاعات در این ماه مبارک
یه سری از این دوره ها که مرتبط با شغلم هست و کاملا آشنام و یه سری رو هم از طریق سازمان دولتی خودمون گذروندم. به عبارتی نیازی نیست تو طرح رای آموز شرکت کنم اما مثل خیلی از عزیزان دیگه اس ام اس برام اومده. دو سوال میمونه:
1- شرط دریافت و فعالسازی سیمکارت وابسته به گذروندن دوره است؟
2- تا کی وقت ثبت نام دارم؟

سلام حمید جان
جزئییات کامل طرح هنوز مشخص نشده در صورت مشخص شدن
به سرعت اطلاع رسانی خواهد شد.
باز هم می توانید
با شماره های پشتیبانی زیر تماس حاصل فرمایید.
تماس از خطوط رایتلی: 200
تماس از سایر خطوط : 09202000000

موفق و پیروز باشید.

ژیلا 1393/04/29 ساعت 21:46

با سلام و خسته نباشید

ممنون دوست عزیز

parastoo 1393/04/29 ساعت 16:17

سلام
لیست هزینه های هر دوره آموزشی رو از کجا میتونم پیدا کنم؟
اگه ممکنه ایمیل کنین برام.
ممنون:)

دوست عزیز
جواب سوال برای شما ارسال گردید

mojbartar 1393/04/29 ساعت 13:50

ما که در روستا زندگی میکنیم چه جوری میتونیم ثبت نام کنیم ما خیابان و پلاک نداریم؟

سلام دوست عزیز
با شماره های پشتیبانی زیر تماس حاصل فرمایید.
تماس از خطوط رایتلی: 200
تماس از سایر خطوط : 09202000000

موفق و پیروز باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد