آخرین اخبار  رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

وبلاگ تایم آپ | آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا و وایمکس ایرانسل ارائه می گردد
آخرین اخبار  رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

وبلاگ تایم آپ | آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا و وایمکس ایرانسل ارائه می گردد

بسته های هوشمند اینترنت همراه اول

بسته­ های هوشمند اینترنت همراه اول (بسته ­های GPRS) امکان  تمدید خودکار بسته­ های فعال شده را درصورت اتمام اعتبار بسته برای شما فراهم می ­کند. بدین معنی که چنانچه اعتبار بسته­ ی اینترنت همراه شما تمام شود بسته قبلی به صورت هوشمند و پس از اخذ تأییدیه از شما مجددا برایتان فعال می شود.
این بسته­ ها جهت استفاده کاربران عادی (Home Sector) می­یاشد و کلیه مشترکین دائمی (به جز مشترکین دارای شرایط خاص و دارای بدهی معوقه)و کلیه مشترکین اعتباری می­توانند این بسته­ ها را خریداری نمایند.
 
معرفی بسته های هوشمند

قوانین کلی
برای استفاده از بسته­های GPRS، ضروری است قبلا سرویس اینترنت همراه اول (GPRS) فعال شده باشد. همچنین استفاده از پیامک­های چندرسانه­ای (MMS) در هر بسته منوط به ثبت نام این سرویس قبل از فعال نمودن بسته‌ها است.کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی فعالسازی سرویسهای  GPRS  و  MMS   
·     پس از خرید بسته، در صورت قطع ارتباط تلفن همراه به علت بدهی یا موارد مشابه، امکان استفاده از سرویس GPRS از مشترک سلب خواهد شد.در صورتی که قبل پایان اعتبار بسته، خط مجددا وصل شود، می­توانید از باقیمانده­ی اعتبار بسته استفاده کنید.
·     امکان خرید بسته ها به صورت همزمان وجود ندارد و شما در صورت تمایل به تغییر بسته، بایستی ابتدا بسته قبلی را با ارسال عدد ۸ غیر فعال نموده و سپس بسته جدید را مجددا فعال نمایید.دراین صورت، بسته قبلی غیرفعال شده و هزینه آن مسترد نمی‌گردد (حجم باقیمانده بسته قبلی به بسته جدید منتقل نمی‌شود).
  • .     تا ۲۴ ساعت پس از خرید بسته امکان حذف و تغییر بسته وجود نخواهند داشت.

     

  
تمدید خودکار بسته 
اعتبار بسته­ های GPRS با پایان یافتن مدت اعتبار زمانی یا پایان یافتن حجم بسته پایان می­ یابد و در هنگام اتمام اعتبار به صورت خودکار تمدید می شوند. بدین شکل که ۲۴ ساعت قبل و نیز یک ساعت قبل از اتمام مهلت زمانی بسته، پیامکی مبنی بر اتمام مهلت زمانی بسته و تمدید همان بسته با قید هزینه بسته به مشترک ارسال می شود. چنانچه مشترکین مایل به تمدید خودکار بسته نباشند بایستی عدد ۸ را به سرشماره ۸۰۸۰ ارسال نموده و بسته خود را غیرفعال نمایند.
 
توجه :
پس از غیر فعال شدن بسته، سرویس GPRS همچنان فعال بوده و مصرف شما طبق جدول زیر با تعرفه های جاری محاسبه می­گردد:



·         هنگامی که بسته به صورت خودکار تمدید می شود، هزینه بسته به حساب مشترک منظور شده و سپس بسته برای وی فعال می شود. اما چنانچه میزان اعتبار مشترک اعتباری کافی نباشد، بسته قبلی پس از اتمام اعتبار تمدید نمی شود.
·         چنانچه حجم بسته  GPRS  مشترک دائمی پیش از اتمام مهلت زمانی بسته تمام شود، بسته جدید بلافاصله برای وی فعال می شود و پیامکی مبنی بر اتمام حجم بسته قبلی و نیز تمدید خودکار بسته جدید به مشترک ارسال می شود و هزینه بسته جدید به حساب وی منظور می شود.
 
راهنمای خرید بسته از سامانه پیامکی ۸۰۸۰ یا سامانه جامع خدمات *۱۱۱#
مشترکین دائمی و اعتباری می توانند با ارسال یک پیامک خالی (یا هر پیامک دیگر) به شماره ۸۰۸۰ یا ارسال کد *۱۱۱*۳۲۹#، از طریق پیامک معرفی با این بسته­ ها آشنا شوند و پس از انتخاب بسته و ارسال شماره یا کد مربوطه، بسته مورد نظر را خریداری کنند. پس از خرید، بسته برای شما فعال شده و این موضوع به صورت پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.
در سیم کارتهای اعتباری، با خرید هر بسته مبلغ آن از اعتبار شما کسر می گردد. در سیم کارتهای دائمی، با خرید هر بسته، مبلغ بسته در صورتحساب دوره آتی شما منظور می­گردد.
شما می­ توانید با ارسال عدد صفر لاتین به ۸۰۸۰ یا از طریق USSD با ارسال کد *۱۱۱*۳۲۰# از وضعیت بسته­ ی خود، حجم باقی­مانده و مهلت اعتبار آن مطلع شوید.
فهرست کامل دستورهای مربوطه در جدول زیر آمده است:



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد