آخرین اخبار  رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

وبلاگ تایم آپ | آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا و وایمکس ایرانسل ارائه می گردد
آخرین اخبار  رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

وبلاگ تایم آپ | آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا و وایمکس ایرانسل ارائه می گردد

بسته های ویژه اینترنت پر سرعت ایرانسل به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص)


به مناسبت فرا رسیدن زادروز پیامبر اکرم (ص)، حضرت محمد مصطفی(ص) و آغاز هفته وحدت بسته های جدید اینترنت همراه اینترنت همراه ایرانسل از تاریخ 14 تا 21 دی به مدت محدود در اختیار شما مشترکین عزیز قرار گرفته،

 

 

و با در نظر گرفتن میزان و نوع مصرف خود، مناسب ترین بسته را در دوره های روزانه، هفتگی و ماهانه انتخاب نموده و هزینه اینترنت همراه خود را تا حد چشمگیری کاهش دهید .


«من بعضی وقت ها از اینترنت  همراه برای مرور صفحات اینترنت و خواندن اخبار استفاده می کنم.»




«من اغلب از اینترنت همراه برای مرور صفحات اینترنت و خواندن اخبار و گاهی اوقات دانلود فایل استفاده می کنم.»



«من استفاده زیادی از اینترنت همراه دارم؛ مرور صفحات اینترنت، خواندن اخبار، دانلود فایل های حجیم و غیره...»

همچنین با خرید بسته‌های ۲ و ۵ گیگابایتی در بازه زمانی مذکور، هدیه ویژه‌ای از ایرانسل دریافت نمایید!
تمامی شما عزیزانی که در روزهای ۱۴ تا ۲۱ دی ماه ۹۳ نسبت به خرید سیم‌کارت اعتباری ایرانسل اقدام نمایید، از ۱۰۰ مگابایت اینترنت همراه رایگان* نیز بهره‌مند خواهید شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد