آخرین اخبار  رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

وبلاگ تایم آپ | آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا و وایمکس ایرانسل ارائه می گردد
آخرین اخبار  رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

وبلاگ تایم آپ | آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا و وایمکس ایرانسل ارائه می گردد

خدمات و طرح‌های تشویقی ویژه مشترکین دائمی ایرانسل در جشنواره پاییز 93

مکالمه های ۴۹۹ ریالی!
فرقی نمی کند مقصد تماستان چه شماره ای باشد، هزینه آن یکسان است!


علاوه بر مشترکین فعلی، تمامی شما عزیزانی که از اول مهر ماه ۹۳ و در طول این جشنواره نسبت به خرید سیم‌کارت های دائمی (آی سیم) ایرانسل به قیمت ۱,۲۰۰,۰۰۰ ریال (با ۵۰۰,۰۰۰ ریال اعتبار اولیه) اقدام نمایید، می‌توانید از این تعرفه جدید بهره‌مند شوید. بدین ترتیب، تمامی تماس های شما مشترکین دائمی (آی سیم) ایرانسل، به دیگر سیم‌کارت های ایرانسل، سایر اپراتورها و خطوط تلفن ثابت، با نرخ یکسان ۴۹۹ ریال بر دقیقه (بر حسب تعرفه پایه ثانیه) محاسبه خواهد شد؛ یعنی حتی ارزان تر از تماس بین خطوط تلفن ثابت و خطوط تلفن همراه! بدین صورت به سادگی می‌توانید هزینه تماس های خود را محاسبه کنید و نگران وجود نرخ های متعدد برای تماس های گوناگون نباشید.
  

اینترنت همراه ایرانسل


با دریافت مجوز ارائه نسل های بالاتر اینترنت همراه، شرکت ایرانسل افتخار دارد به عنوان اپراتور پیشرو در ارائه خدمات مبتنی بر دیتا و با پوشش کشوری شبکه نسل دوم اینترنت، از این پس نسل ۳ و ۴ را به شما عرضه کند. بدین ترتیب با ارائه اینترنت همراه با کیفیت و نیز گسترش محدوده تحت پوشش، مشترکین ایرانسل همچون همیشه از خدماتی متفاوت و منحصر به فرد بهره مند خواهند شد.

شما عزیزان  می توانید بدون نیاز به تعویض سیم کارت خود و یا پرداخت هرگونه هزینه راه اندازی یا فعال سازی، صرفا با حضور در مناطق تحت پوشش، با تنظیم گوشی از کیفیت متمایز خدمات نسل ۳ بهره مند شوید. هم اکنون این سرویس در شهرهای تهران، کرج، مشهد، اهواز، تبریز، شیراز، رشت، ارومیه، کرمانشاه، همدان، خرم آباد، سنندج، بندرعباس، اراک، اردبیل، قزوین، قم، زنجان، ایلام، بندر انزلی، طوس، طرقبه، گرم‌دره و اسدآباد ارائه شده است. به یاد داشته باشید، علامت هایH+ ،H ،3G  و حتی LTE و 4G روی نمایشگر تلفن همراه نشان می دهد که شما در شبکه اینترنت همراه هستید.

این زیرساخت پیشرفته از طریق ایجاد دسترسی عموم مردم به اینترنت همراه با کیفیت امکانات وسیعی همچون خدمات دولت الکترونیک، پرداخت و بانکداری همراه، سلامت همراه، آموزش مجازی و نیز خدمات سازمانی بر بستر موبایل را برای بهبود کیفیت خدمت رسانی در راستای رسیدن به جامعه پیشرفته ایرانی ایجاد می نماید تا علاوه بر بهبود تجربه زندگی دیجیتال، منجر به رونق بیشتر در بازار کسب و کار شود.


لطفا توجه داشته باشید، نوع اتصال شما به شبکه اینترنت همراه (نسل ۲، ۳ و یا ۴) بر اساس شبکه انتخابی پیش فرض در گوشی تلفن همراهتان تعیین خواهد شد؛ بدین معنی که اگر طبق تنظیمات گوشی شما، شبکه پیش فرض، نسل ۴ انتخاب شده باشد ولی شما در محدوه پوشش نسل ۳ باشید، گوشی به طور خودکار از اتصال شبکه نسل ۳ استفاده خواهد کرد.


اینترنت همراه ایرانسل


بسته‌های اینترنت همراه


در جشنواره پاییز ۹۳، شما مشترکین عزیز می‌توانید از بسته‌های ویژه سرویس اینترنت همراه استفاده کنید:




برای استعلام مانده حساب بسته افزایشی اینترنت همراه ایرانسل خود می توانید کد دستوری *۱۳۰*۳*۷*۳*۱# را شماره گیری نمایید.

طرح‌های تعرفه رنگی


طرح های تعرفه رنگی قرمز، آبی، طلایی در جشنواره  پاییز۹۳  ایرانسل نیز ارائه خواهند شد. هریک از طرح‌های تعرفه رنگی، علاوه بر کاهش نرخ مکالمه و پیامک، شامل بهای تخفیفی برای سرویس اینترنت همراه نیز می‌باشد. در جداول زیر، مبالغ تماس بر حسب ریال/دقیقه، مبالغ پیامک و پیام چند رسانه ای بر حسب ریال/پیام و هزینه اینترنت همراه بر حسب ریال/کیلوبایت تعیین شده است.




برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید.


توجه: برای اطلاع از نحوه انتخاب طرح دلخواه‌تان می‌توانید یک پیامک بدون متن از خط ایرانسل خود به ۲۱۴۰ بفرستید تا دستورالعمل انتخاب طرح‌های تعرفه تشویقی برایتان ارسال شود.


 

۱- شرایط عمومی


١- ١ همانند تمامی تعرفه های مخابراتی، تعرفه های فوق نیز بدون در نظر گرفتن ۸% مالیات بر ارزش افزوده ارائه شده اند.



۲- شرایط مربوط به سیم‌کارت های پرداخت ماهانه (دائمی)


۱-۲ جهت تغییر طرح تعرفه، مشترکین می توانند به روش‌های ذکر شده در بخش مربوط به نحوه تغییر طرح تعرفه در وب سایت و بروشورهای ایرانسل مراجعه نمایند. برای بازگشت به طرح پایه ثانیه ای *۱۳۰*۷*۱# و برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حساب خود *۱۳۰*۱*۲# را از خط خود شماره گیری نمایید.

۲-۲ طرح های تعرفه تشویقی مربوط به سیم‌کارت دائمی، از زمانی که فعال شوند تا پایان جشنواره فعال می مانند. درصورتی که مشترک مایل به بازگشت به طرح تعرفه قبلی باشد، می تواند در هر زمان به سادگی از طریق روش های ذکر شده در بروشورهای ایرانسل، طرح تعرفه خود را تغییر دهد.

۳-۳ طرح تعرفه انتخابی ظرف ۲۴ ساعت پس از ارسال درخواست با دریافت پیامک تایید فعال می شود.

۴-۲ در صورتی که مشترکین دائمی هر یک از تعرفه های تشویقی را از روز اول ماه فعال کرده باشند، دیگر نیازی به پرداخت اشتراک ماهانه نداشته و تنها باید هزینه فعال سازی طرح انتخابی (هزینه ماهانه طرح تشویقی) را بپردازند.

۵-۲ توجه داشته باشید در صورتی که طرح تشویقی برای بخشی از یک ماه فعال شده باشد، هزینه مشترک به نسبت تعداد روزهایی که هر یک از طرح ها (تعرفه پایه و تعرفه تشویقی) فعال بوده است، محاسبه می شود.

۶-۲ با انتخاب هر یک از طرح های تعرفه تشویقی، مشترکین دائمی می توانند در هر زمان در صورت تمایل، طرح های تعرفه تشویقی خود را تغییر دهند.

۷-۲ مشترکین دائمی، پس از پایان مدت جشنواره به صورت خودکار به طرح تعرفه پایه ثانیه ای بازگردانده می شوند.

۸-۲ هزینه ماهانه طرح تشویقی برای مشترکین دائمی در صورت حساب ماهانه آنها منظور‌ ‌می‌شود.

۲-٩ در صورت انتخاب هر یک از طرح های تعرفه طلایی، مشترک باید مبلغی برابر یا بیشتر از هزینه اشتراک دو ماه طرح تشویقی را در حساب خود داشته باشد. در غیر این صورت، درخواست اجرا نخواهد شد.


از آنجا که شرکت ایرانسل در برابر ارائه پیشنهادهای تشویقی فوق، هزینه‌ای اضافی از اعتبار مشترکین کسر نمی‌کند، در موارد خاص می‌تواند ارائه این پیشنهادها را لغو و یا با موارد دیگری جایگزین نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد