آخرین اخبار  رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

وبلاگ تایم آپ | آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا و وایمکس ایرانسل ارائه می گردد
آخرین اخبار  رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

وبلاگ تایم آپ | آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا و وایمکس ایرانسل ارائه می گردد

خدمات و طرح‌های تشویقی ویژه همه مشترکین اعتباری ایرانسل در جشنواره پاییز 93

تا ۸۰% تخفیف در جزیره هوشمند ایرانسل


جزیره هوشمند ایرانسل تا ۸۰% تخفیف را در تماس های ایرانسلی برای شما به ارمغان می آورد. برای استفاده از تخفیف‌های هوشمند کافیست با شماره گیری *۱۳۵*۱# به صورت رایگان به عضویت این سرویس درآیید. محاسبه و اعمال تخفیف مکالمه در این سرویس بر اساس ترافیک شبکه و به صورت هوشمند انجام می شود و میزان تخفیف در ساعات غیر اوج مصرف و در مناطق دارای ترافیک کمتر شبکه، بیشتر است! در صورتی که از طرح های تعرفه رنگی استفاده می کنید، پس از پایان مدت طرح تعرفه رنگی می‌توانید عضو جزیره هوشمند ایرانسل شوید.
  

روش های اطلاع از میزان تخفیف:


  • در ابتدای تماس میزان تخفیف به صورت خودکار روی نمایشگر تلفن همراه نشان داده می شود.
  • با شماره گیری کد #۰*۱۳۵* از میزان تخفیف در ساعت فعلی و ساعت آینده مطلع خواهید شد.

جزیره هوشمند ایرانسل در سراسر ایران قابل دسترسی است.


استفاده از پخش سلولی برای اطلاع از میزان تخفیف:


  • در صورتی که سیستم پخش سلولی (Cell Broadcast) را فعال کرده باشید، تخفیف طی ساعات و در مکان های مختلف به صورت خودکار روی نمایشگر گوشی نشان داده می شود.
  • سیستم پخش سلولی را می‌توانید در قسمت تنظیمات پیامک یا تنظیمات گوشی فعال نمایید.


شماره جادویی (تخفیف مکالمه با یک شماره خاص)


در طی جشنواره پاییز ۹۳، شما مشترکین عزیز ایرانسل می توانید با پرداخت تنها ۲۰.۰۰۰ ریال، به مدت یک ماه در تماس با یک شماره ایرانسلی از 25% تخفیف مکالمه و پیامک بهره مند شوید. ابتدا کد دستوری *۵۵۵*۳*۷# را شماره گیری کنید و پس از دریافت پیامک تایید، با کد دستوری *۱۴۰*۳*۴*۴*۱# شماره مورد نظر خود را وارد کنید.


مکالمه رایگان با طرح قرمز تک ستاره



تمامی شما مشترکین اعتباری ایرانسل می‌توانید با پرداخت تنها ۵,۰۰۰ ریال این طرح را فعال نموده و از ساعت ۱ تا ۷ بامداد مکالمه رایگان ایرانسلی داشته باشید و علاوه بر آن، در خارج از بازه زمانی مذکور نیز طبق تعرفه ساعات اوج مصرف طرح قرمز، از تخفیف در مکالمه های خود برخوردار شوید. برای فعال سازی این طرح کافیست کد دستوری *۵۵۵*۳*۶*۱# را از سیم‌کارت خود شماره گیری نمایید. در این مرحله، یک پیامک تایید برای شما ارسال می شود که پس از دریافت آن، می‌توانید به مدت ۱ روز از طرح قرمز تک ستاره ایرانسل استفاده کنید. به منظور رعایت خط مشی مصرف منصفانه، هر مشترک در هر روز امکان استفاده از ۲ ساعت مکالمه رایگان در بازه زمانی مذکور را خواهد داشت.


نکته:

  • برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حساب خود کد دستوری *۱۴۰*۷*۸*۱# را از خط اعتباری خود شماره گیری کنید.
  • هزینه طرح تشویقی از اعتبار مشترکین کسر می شود. بنابراین ضروری است به هنگام انتخاب طرح مورد نظر، از وجود اعتبار کافی در حساب خود اطمینان حاصل کنید.
  • در صورت فعال سازی هر یک از طرح های تشویقی، تا پایان اعتبار طرح مربوط امکان خرید طرح دیگری وجود نخواهد داشت.
  • هزینه عضویت هفتگی در این طرح ۲۵,۰۰۰ ریال و عضویت ماهانه ۹۰,۰۰۰ ریال می‌باشد.
  • برای اطلاع از جزئیات طرح قرمز ایرانسل، به جدول تعرفه های رنگی مراجعه کنید.


طرح نقره ای پایا



ایرانسل در جشنواره پاییز ۹۳ نیز طرح مقرون به صرفه نقره ای پایا را جهت افزایش رفاه و کاهش هزینه شما مشترکین ارجمند سیم‌کارت های اعتباری، عرضه می‌کند. شما می‌توانید به صورت رایگان و از طریق کد دستوری #۳*۶*۳*۵۵۵* طرح نقره ای پایای ایرانسل را فعال کرده و از مزایای ویژه آن برخوردار شوید:


توجه:

  • مهلت استفاده از مزایای طرح نقره ای ایرانسل ۳۰ روز است.
  • در هر زمان تنها امکان استفاده از یک طرح تشویقی وجود دارد و مشترکین عضو جزیره هوشمند ایرانسل و سایر طرح های تعرفه نیز امکان استفاده از این طرح را ندارند.
  • مشترکین ایرانسلی برای برقراری تماس با سایر ایرانسلی ها در هر جای ایران، هیچگونه هزینه جابجایی پرداخت نمی کنند و در هر جا که باشند تحت پوشش تعرفه یکسان خواهند بود.


تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی (آی سیم)


تمامی شما مشترکین سیم‌کارت های اعتباری می‌توانید با تبدیل سیم‌کارت خود به سیم‌کارت دائمی (آی سیم)، تماس با ارزان ترین تعرفه تلفن همراه در ایران را تجربه کنید. برای تبدیل سیم‌کارت خود کافیست با شماره گیری کد #۷* ابتدا حساب خود را به میزان ۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال شارژ کنید و سپس با شماره گیری کد دستوری #۷۰* نسبت به تبدیل سیم‌کارت خود اقدام نمایید.


 


طرح تعرفه تخفیف پله‌ای


شما مشترکین سیم‌کارت های اعتباری می‌توانید در طول جشنواره پاییز ۹۳، با انتخاب تعرفه تخفیف پله ای از طریق شماره گیری کد دستوری *۵۵۵*۱۱۴# از نرخ های تخفیفی برای مکالمه های خود استفاده کنید.


این تخفیف بر حسب دقایق مکالمه است به طوری که پس از انتخاب این طرح، مکالمه شما از دقیقه سوم به بعد تنها با ۴۹۹ ریال محاسبه خواهد شد.


در جدول زیر می‌توانید بهای دقایق تخفیفی این طرح را مشاهده کنید:




طرح تخفیفی روزانه


شما مشترکین ایرانسل می‌توانید با شماره گیری کد *۵۵۵*۱۱۲#از ۲۰ % تخفیف در هزینه مکالمه ها و پیامک های ایرانسلی خود برای مدت ۲۴ساعت بهره‌مند شوید.


  • هزینه فعال سازی این طرح تنها ۱,۰۰۰ ریال است.



شارژ شگفت انگیز ایرانسل


همه شما مشترکین اعتباری ایرانسل می‌توانید با استفاده از سرویس «شارژ شگفت انگیز» در پاییز امسال و در یک بازه زمانی معین،٢٠% بیش از میزان شارژ خریداری شده، مکالمه کرده، پیامک و پیام چندرسانه‌ای ارسال کنید و یا از اینترنت همراه، محصولات جذاب ویترین و آهنگ پیشواز بهره‌مند شوید.


نحوه فعال‌سازی «شارژ شگفت انگیز»


برای فعال‌سازی شارژ شگفت انگیز، کافیست به جای شماره‌گیری کد #شماره ۱۲ یا ۱۶ رقمی*۱۴۱*  کد #شماره ۱۲ یا ۱۶ رقمی*۱۴۴* را شماره‌گیری کنید.




توجه:
 

  • مبالغ فوق با احتساب مالیات بر ارزش افزوده ارائه شده‌اند.
  • پس از اتمام مهلت استفاده از شارژ شگفت انگیز، کل شارژ باقیمانده در حساب مشترک منقضی خواهد شد.
  • برای اطلاع از میزان اعتبار خود، *۱۴۰*۱# را شماره‌گیری کنید.
  • مهلت استفاده از شارژ شگفت انگیز، برای مشترکینی که به صورت مداوم از این شارژ استفاده می‌کنند حداکثر ۳۰ روز تمدید خواهد شد.
  • در هنگام استفاده از خدمات رومینگ، امکان بهره گیری از ٢٠% اعتبار هدیه وجود ندارد.
  • برقراری تماس با مرکز تماس ایرانسل (شماره ۷۰۰) و انتقال شارژ با شارژ شگفت انگیز امکان پذیر نمی‌باشد.

 


طرح آدینه


 ۵۰ درصد تخفیف روزهای جمعه برای همه مشترکین اعتباری ایرانسل!


تمامی شما مشترکین اعتباری ایرانسل می‌توانید با انتخاب طرح تعرفه آدینه از طریق شماره‌گیری کد *۵۵۵*۱۱۳# از ۵٠% تخفیف ویژه در مکالمه های ایرانسلی خود در روز جمعه بهره‌مند شوید.


جزئیات این طرح در جدول زیر ارائه شده است:





توجه:
 

  • هزینه فعالسازی طرح آدینه ۱۰,۰۰۰ ریال خواهد بود که  در زمان فعال سازی از حساب مشترک کسر خواهد شد.
  • طرح آدینه پس از فعال سازی، به مدت ۳۰ روز این امکان را به شما می دهد که از ۵۰ درصد تخفیف در مکالمه برخوردار شوید.



مدیریت هزینه با بسته‌های ترکیبی ایرانسل (روزانه، هفتگی، ماهانه)


شما مشترکین اعتباری ایرانسل امکان خواهید داشت، با توجه به میزان مصرف خود (میزان مکالمه، استفاده از اینترنت همراه یا پیامک)، بسته ترکیبی مورد نظرتان را انتخاب کرده و الگویی مقرون به صرفه را برای هزینه‌های خود برگزینید. جزئیات هریک از بسته‌های ترکیبی در جداول زیر ذکر شده است:.


بسته ترکیبی روزانه:



بسته‌های ترکیبی هفتگی:
بسته‌های ترکیبی هفتگی سیم کارت اعتباری ایرانسل


بسته‌های ترکیبی ماهانه:

توجه:
 

  • بسته‌های ترکیبی پس از دریافت پیامک تاییدیه فعال سازی، قابل استفاده خواهند بود.
  • حداکثر روزهای ممکن برای استفاده از اعتبار بسته‌های ترکیبی با توجه به قابلیت تمدید آن‌ها، ۳۰ روز است.  
  • در هر روز برای هر مشترک اعتباری، فقط یک بار فرصت سفارش بسته‌های ترکیبی ایرانسل وجود دارد.  
  • برای اطلاع از میزان اعتبار بسته خریداری شده، کد *۱۴۱*۵۵# را شماره گیری کنید.



بسته افزایشی پیامک


شما مشترکین اعتباری ایرانسل می‌توانید در جشنواره پاییز ۹۳، تنها با پرداخت ۴,۰۰۰ ریال از ۲۰% تخفیف در پیامک‌های فارسی ایرانسلی به مدت ۱ روز برخوردار شوید.

 برای فعال سازی این بسته کافیست کد دستوری *۵۵۵*۵۰۲# را از سیم‌کارت خود شماره گیری نمایید.


 

۱۹درصد تخفیف مکالمه با بسته افزایشی مکالمه (روزانه، هفتگی، ماهانه)!

 

شما مشترکین ایرانسل می‌توانید در جشنواره پاییز ۹۳، با انتخاب هر یک از بسته‌های افزایشی زیر، از ۱۹ درصد تخفیف در مکالمه‌های خود بهره‌مند شوید.


قیمت ها و میزان مکالمه رایگان بر حسب دوره زمانی در جدول زیر آمده است:




توجه:

  • برای اطلاع از طرح های تعرفه فعال در حسابتان کد دستوری *۱۴۰*۷*۸*۱# را از خط اعتباری خود شماره گیری کنید.
  • هزینه طرح های تشویقی از اعتبار مشترکین کسر می شود. بدین ترتیب ضروری است به هنگام انتخاب طرح مورد نظر، از وجود اعتبار کافی در حساب خود اطمینان حاصل کنید.
  • در صورت فعال سازی هر یک از طرح های تشویقی پاییز ۹۳، تا پایان اعتبار طرح مربوط امکان خرید طرح دیگری وجود نخواهد داشت.


اینترنت همراه ایرانسل


با دریافت مجوز ارائه نسل های بالاتر اینترنت همراه، شرکت ایرانسل افتخار دارد به عنوان اپراتور پیشرو در ارائه خدمات مبتنی بر دیتا و با پوشش کشوری شبکه نسل دوم اینترنت، از این پس نسل ۳ و ۴ را به شما عرضه کند. بدین ترتیب با ارائه اینترنت همراه با کیفیت و نیز گسترش محدوده تحت پوشش، مشترکین ایرانسل همچون همیشه از خدماتی متفاوت و منحصر به فرد بهره مند خواهند شد.

شما عزیزان  می توانید بدون نیاز به تعویض سیم کارت خود و یا پرداخت هرگونه هزینه راه اندازی یا فعال سازی، صرفا با حضور در مناطق تحت پوشش، با تنظیم گوشی از کیفیت متمایز خدمات نسل ۳ بهره مند شوید. هم اکنون این سرویس در شهرهای تهران، تبریز، قم، ارومیه، رشت، کرمانشاه، همدان، اردبیل، خرم آباد، سنندج، اراک، قزوین، زنجان، ایلام، بندانزلی، اسدآباد، لاهیجان، کرج، مشهد، اهواز، شیراز، مرودشت، بندرعباس، اصفهان و یزد ارائه شده است. به یاد داشته باشید، علامت هایH+ ،H ،3G  و حتی LTE و 4G روی نمایشگر تلفن همراه نشان می دهد که شما در شبکه اینترنت همراه هستید.

این زیرساخت پیشرفته از طریق ایجاد دسترسی عموم مردم به اینترنت همراه با کیفیت امکانات وسیعی همچون خدمات دولت الکترونیک، پرداخت و بانکداری همراه، سلامت همراه، آموزش مجازی و نیز خدمات سازمانی بر بستر موبایل را برای بهبود کیفیت خدمت رسانی در راستای رسیدن به جامعه پیشرفته ایرانی ایجاد می نماید تا علاوه بر بهبود تجربه زندگی دیجیتال، منجر به رونق بیشتر در بازار کسب و کار شود.


لطفا توجه داشته باشید، نوع اتصال شما به شبکه اینترنت همراه (نسل ۲، ۳ و یا ۴) بر اساس شبکه انتخابی پیش فرض در گوشی تلفن همراهتان تعیین خواهد شد؛ بدین معنی که اگر طبق تنظیمات گوشی شما، شبکه پیش فرض، نسل ۴ انتخاب شده باشد ولی شما در محدوه پوشش نسل ۳ باشید، گوشی به طور خودکار از اتصال شبکه نسل ۳ استفاده خواهد کرد. 

اینترنت همراه ایرانسل


بسته‌های اینترنت همراه


در جشنواره پاییز ۹۳، شما مشترکین عزیز می‌توانید از بسته‌های ویژه سرویس اینترنت همراه استفاده کنید:




توجه داشته باشید در طرح سه ماهه حداکثر حجم قابل استفاده در هر ماه ۲۰۰ مگابایت می‌باشد.

برای استعلام مانده حساب بسته افزایشی اینترنت همراه ایرانسل خود می توانید کد دستوری #۱۰*۱۴۱* را شماره گیری نمایید.



طرح‌های تعرفه رنگی: هفتگی و ماهانه!


طرح های تعرفه رنگی قرمز، آبی، طلایی در جشنواره  پاییز۹۳  ایرانسل نیز ارائه خواهند شد. در این جشنواره، مشترکین ایرانسل می‌توانند بنا به نیاز خود، این طرح‌ها را همان‌طور که در جداول زیر مشاهده می‌نمایید به صورت روزانه، هفتگی و یا ماهانه فعال کنند. هریک از طرح‌های تعرفه رنگی، علاوه بر کاهش نرخ مکالمه و پیامک، شامل بهای تخفیفی برای سرویس اینترنت همراه نیز می‌باشد. مشترکین ایرانسل می‌توانند با در نظر گرفتن میزان و نوع مصرف خود، مناسب‌ترین طرح را در دوره‌های هفتگی و ماهانه انتخاب نموده و هزینه تلفن همراهشان را تا حد چشمگیری کاهش دهند.


توجه: طرح «هفتگی» تنها مختص مشترکین اعتباری بوده و مشترکین دائمی می‌توانند این طرح ها را به صورت «ماهانه» روی خط خود فعال کنند. در جداول زیر، مبالغ تماس بر حسب ریال/دقیقه، مبالغ پیامک و پیام چند رسانه ای بر حسب ریال/پیام و هزینه اینترنت همراه بر حسب ریال/کیلوبایت تعیین شده است.


توجه: برای اطلاع از نحوه انتخاب طرح دلخواه‌تان می‌توانید یک پیامک بدون متن از خط ایرانسل خود به ۲۱۴۰ بفرستید تا دستورالعمل انتخاب طرح‌های تعرفه تشویقی برایتان ارسال شود.



برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید.


مثال: برای فعال‌سازی طرح تعرفه هفتگی طلایی برای سیم‌کارت های اعتباری می‌توانید کد دستوری *۵۵۵*۳*۱*۳# را از گوشی خود شماره‌گیری نموده و یا با ٧٠٠ تماس گرفته و طبق دستورالعمل، ابتدا ٧، سپس ۵، بعد ٢، پس از آن ١ و در آخر برای تایید ١ را وارد کنید.

 

۱- شرایط عمومی


١- ١ همانند تمامی تعرفه های مخابراتی، تعرفه های فوق نیز بدون در نظر گرفتن ۸% مالیات بر ارزش افزوده ارائه شده اند.


۲- شرایط مربوط به سیم‌کارت های اعتباری


٢- ١ مدت این تعرفه های تشویقی برای مشترکین اعتباری (از زمان فعال شدن)  برای اشتراک هفتگی، ٧ روز و برای اشتراک ماهانه، ٣٠ روز می‌باشد. برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حسابتان *۱۴۰*۷*۸*۱# را از خط خود شماره گیری نمایید.

٢- ٢ مشترکین اعتباری، پس از پایان مدت زمان طرح تعرفه تشویقی انتخابی (هفتگی، ماهانه) به صورت خودکار به طرح تعرفه پایه ثانیه ای بازگردانده می شوند و یک پیامک مبنی بر بازگشت به طرح تعرفه قبلی خود دریافت خواهند کرد.

٢- ٣ در صورت انتخاب هر یک از طرح‌های تعرفه تشویقی، مشترکین اعتباری نمی توانند پیش از پایان دوره مربوط مبادرت به تغییر تعرفه نمایند، اما قادر خواهند بود طرح تعرفه موجود را مجدداً تمدید کنند.

٢-۴ هزینه ماهانه طرح تشویقی برای مشترکین اعتباری، از اعتبار مکالمه آنها کسر می شود. لازم به ذکر است، مشترکین به هنگام انتخاب طرح مورد نظر باید اعتبار مکالمه کافی در حساب خود داشته باشند.

۵-۲ طرح تعرفه انتخابی ظرف ۲۴ ساعت پس از ارسال درخواست، با دریافت پیامک تایید، فعال می شود.


از آنجا که شرکت ایرانسل در برابر ارائه پیشنهادهای تشویقی فوق، هزینه‌ای اضافی از اعتبار مشترکین کسر نمی‌کند، در موارد خاص می‌تواند ارائه این پیشنهادها را لغو و یا با موارد دیگری جایگزین نماید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد