آخرین اخبار  رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

وبلاگ تایم آپ | آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا و وایمکس ایرانسل ارائه می گردد
آخرین اخبار  رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

وبلاگ تایم آپ | آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا و وایمکس ایرانسل ارائه می گردد

رومینگ ایرانسل در حج



مقرون به صرفه ترین تعرفه خدمات ارتباطی ویژه حجاج


همزمان با فرا رسیدن موسم حج، شرکت ایرانسل خدمات ویژه ای را در کشور عربستان به حجاج معزز خانه خدا ارائه می نماید. این خدمات که بر روی تمامی سیم کارت های اعتباری و دائمی فعال هستند به زائرین عزیز امکان می دهد بدون نگرانی از بروز هرگونه مشکل ارتباطی و با بهره گیری از تعرفه ویژه ایرانسل با آرامش به انجام مناسک حج بپردازند. همچنین شما عزیزان می توانید با مراجعه به سرپرستی کاروان، نسبت به دریافت سیم کارت رایگان خود اقدام نمایید.


  

سرویس اینترنت همراه


حجاج عزیزی که از گوشی های تلفن همراه هوشمند استفاده می کنند می توانند از بستر اینترنت و به صورت کاملا رایگان نسبت به برقراری تماس و ارسال پیامک با استفاده از نرم افزارهای مربوط اقدام نمایند.



خرید شارژ با شماره گیری *۷#


زائرینی که به هر دلیل مایل به استفاده از بستر اینترنت برای برقراری تماس و ارسال پیام به صورت رایگان نیستند می توانند با استفاده از این روش شارژ، در هر زمان و مکانی تنها با شماره گیری *۷# و در اختیار داشتن رمز دوم کارت بانکی خود، سیم کارت اعتباری خود را به مبلغ دلخواه شارژ کنند.



سرویس لطفا با من تماس بگیرید


این سرویس به حجاج عزیز امکان می دهد که در صورت نداشتن شارژ، با شماره‌گیری *۱۵۰*شماره مورد نظر# از طرف مقابل درخواست کنند که با آنها تماس بگیرد.



خدمات بانکداری همراه


با استفاده از این سرویس، تمامی زائرینی که دارای کارت های عضو شبکه شتاب هستند و رمز دوم کارت خود را دریافت نموده اند، به سادگی می توانند تنها با استفاده از گوشی تلفن همراه خود و بدون نیاز به نصب هرگونه نرم افزار، موارد زیر را در طول مدت سفر خود انجام دهند:


  • خرید شارژ
  • استعلام مانده حساب
  • پرداخت قبوض (آب، برق، گاز...)
  • انتقال وجه


سرویس ارسال شارژ


شما حجاج محترم همچنین می‌توانید از عزیزان خود بخواهید به سادگی و تنها با شماره‌گیری کد دستوری زیر، برای خط اعتباری شما شارژ ارسال کنند:


*۱۴۱*شماره رمز ۱۲ یا ۱۶ رقمی*شماره فرد دریافت کننده شارژ#



تعرفه‌ها




حجاج عزیز می‌توانند در مدت اقامت خود در خارج از کشور با مرکز تماس اختصاصی خود به شماره ۷۱۱ تماس گرفته و پرسش‌های خود را با کارشناسان ما مطرح کنند.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد