آخرین اخبار  رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

وبلاگ تایم آپ | آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا و وایمکس ایرانسل ارائه می گردد
آخرین اخبار  رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا

وبلاگ تایم آپ | آخرین اخبار رایتل ، ایرانسل ، همراه اول ، تالیا و وایمکس ایرانسل ارائه می گردد

خدمات و طرح‌ های تشویقی ویژه مشترکین جدید و فعلی ایرانسل

قرعه کشی 11 + 11 ایرانسل


با تیم ١١ نفره دوم ایرانسل به جام جهانی ٢٠١۴ برزیل بپیوندید!


در جشنواره زمستان ۹٢ ایرانسل، با ٣٠٠,٠٠٠ ریال شارژ سیم کارت خود در قرعه کشی ١١ همسفر ایرانسل به برزیل در زمان برپایی جام جهانی ٢٠١۴ شرکت کنید و برنده هزینه این سفر منحصر بفرد باشید.


  • برای شارژ سیم کارت و شرکت در قرعه کشی تا ۱۵ اسفند فرصت دارید.
  • این جایزه شامل هزینه بلیط هواپیما، محل اقامت و بلیط بازی های ایران خواهد بود. 


 

 طرح نقره ای پایا


بر اساس این طرح، شما می توانید بدون پرداخت هزینه فعال سازی و تنها از طریق کد دستوری *۵۵۵*٣*۶*٣# طرح نقره ای پایا ایرانسل را فعال کرده و از مزایای ویژه این طرح برخوردار شوید:

٢۵ درصد تخفیف مکالمه با ۵ مشترک ایرانسلی در فهرست طلایی (فعال سازی با: *۱۴۰*۳*۴#)
٢١ درصد تخفیف در مکالمه با خطوط تلفن ثابت در تمام ساعات
١۴ درصد تخفیف در مکالمه های داخل شبکه از ساعت ۹ شب تا ۸ صبح




توجه:

  • هزینه تماس های ایرانسلی در خارج از بازه زمانی مذکور ۶۶۹ ریال است.
  • هزینه تماس با سایر اپراتورهای تلفن همراه در خارج از بازه زمانی مذکور ۹۲۹ ریال است.
  • مهلت استفاده از مزایای طرح نقره ای ایرانسل ۳۰ روز است.
  • هزینه اضافه کردن هر مشترک به لیست طلایی ۴.۰۰۰ ریال است.

شارژ شگفت انگیز ایرانسل

شما مشترکین اعتباری ایرانسل می‌توانید با استفاده از سرویس «شارژ شگفت انگیز» در زمستان امسال و در یک بازه زمانی معین،٢٠% بیش از میزان شارژ خریداری شده، مکالمه کرده و یا پیامک و پیام چندرسانه‌ای ارسال کنید و یا از اینترنت همراه، محصولات جذاب ویترین و آهنگ پیشواز بهره مند شوید.


نحوه فعال‌سازی « شارژ شگفت انگیز»


برای فعال‌سازی شارژ شگفت انگیز، کافیست به جای شماره‌گیری کد *۱۴۱*شماره ۱۲ یا ۱۶ رقمی# کد *۱۴۴*شماره ۱۲ یا ۱۶ رقمی# را شماره‌گیری کنید.




توجه:

  • پس از اتمام مهلت استفاده از شارژ شگفت انگیز، کل شارژ باقیمانده در حساب مشترک منقضی خواهد شد.
  • برای اطلاع از میزان اعتبار خود، *۱۴۰*۱# را شماره‌گیری کنید.
  • مهلت استفاده از شارژ شگفت انگیز، برای مشترکینی که به صورت مداوم از این شارژ استفاده می‌کنند حداکثر ۳۰ روز تمدید خواهد شد.
  • در هنگام استفاده از خدمات رومینگ، امکان بهره گیری از ٢٠% اعتبار هدیه وجود ندارد.

تخفیف در مکالمات با طرح آبی تک ستاره پایا

طرح آبی تک ستاره پایا به شما مشترکین عزیز اعتباری ایرانسل این امکان را می دهد تا از مزایا و تخفیف های این طرح، به صورت روزانه برخوردار شوید (جزئیات در جدول تعرفه های رنگی).


برای فعال سازی این طرح کافیست کد دستوری *۵۵۵*٣*۶*٢# را از سیم کارت خود شماره گیری نمایید. در این مرحله، یک پیامک تایید برای شما ارسال می شود که پس از دریافت آن، می توانید به مدت ۱ روز از طرح آبی تک ستاره پایا ایرانسل استفاده کنید. هزینه فعال سازی این طرح ۲.۰۰۰ ریال است.

مکالمه رایگان باطرح قرمز تک ستاره( ویژه مشترکین اعتباری)
زمستان امسال، از مکالمه رایگان ایرانسلی لذت ببرید!

تمامی شما مشترکین اعتباری ایرانسل می توانید باپرداخت تنها ۵.۰۰۰ ریال این طرح را فعال نموده، و از ۱ تا ۷ بامداد (هر روز تا سقف ١٢٠ دقیقه) مکالمه رایگان ایرانسلی داشته باشید و علاوه بر آن، در خارج از بازه زمانی مذکور نیز طبق تعرفه ساعات اوج مصرف طرح قرمز در تعرفه های رنگی ایرانسل از تخفیف در مکالمه های خود برخوردار گردید ( جزئیات در جدول تعرفه های رنگی).


برای فعال سازی این طرح کافیست کد دستوری *۵۵۵*٣*۶*۱# را از سیم کارت خود شماره گیری نمایید. در این مرحله، یک پیامک تایید برای شما ارسال می شود که پس از دریافت آن، می توانید به مدت ۱ روز از طرح قرمز تک ستاره ایرانسل استفاده کنید.


توجه:

  • برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حساب خود کد دستوری *۱۴۰*۷*۸*۱# را از خط اعتباری خود شماره گیری کنید.
  • هزینه طرح تشویقی از اعتبار مشترکین کسر می شود. بدین ترتیب ضروری است به هنگام انتخاب طرح مورد نظر، از وجود اعتبار کافی در حساب خود اطمینان حاصل کنید.
  • در صورت فعال سازی هر یک از طرح های تشویقی زمستان ۹۲، تا پایان اعتبار طرح مربوط امکان خرید طرح دیگری وجود نخواهد داشت.
  • هزینه عضویت هفتگی در این طرح ۲۵.۰۰۰ ریال و عضویت ماهانه ۹۰.۰۰۰ ریال می باشد.
  • برای اطلاع از جزئیات طرح قرمز ایرانسل، به جدول تعرفه های رنگی مراجعه فرمایید.

بسته افزایشی پیامک : 50 پیامک فقط 4.000 ریال


شما مشترکین ایرانسل می توانید در جشنواره زمستان ۹۲، تنها با پرداخت ۴,۰۰۰ ریال از ۵۰ پیامک فارسی ایرانسلی به مدت ۱ روز برخوردار شوید.

برای فعال سازی این بسته کافیست کد دستوری *۵۵۵*۵۰۲# را از سیم کارت خود شماره گیری نمایید


بسته افزایشی مکالمه (روزانه، هفتگی، ماهانه) ۱۹ درصد تخفیف در مکالمه!


شما مشترکین ایرانسل می توانید در جشنواره زمستان ۹۲، با انتخاب هر یک از بسته های افزایشی زیر، از ۱۹ درصد تخفیف در مکالمات بهره مند شوید.

قیمت ها و میزان مکالمه رایگان بر حسب دوره زمانی در جدول زیر آمده است:




بسته‌های ترکیبی ایرانسلشما مشترکین اعتباری ایرانسل امکان خواهید داشت، با توجه به عادت مصرف خود (میزان مکالمه، استفاده از اینترنت همراه یا پیامک)، بسته ترکیبی مورد نظرتان را انتخاب کرده و الگویی مقرون به صرفه را برای هزینه‌های خود برگزینید. جزئیات هریک از بسته‌های ترکیبی در جداول زیر ذکر شده است:بسته های ترکیبی هفتگی


بسته های ترکیبی ماهانه

قابلیت تمدید بسته:

  • حداکثر روزهای ممکن برای استفاده از اعتبار بسته‌های ترکیبی با توجه به قابلیت تمدید آن، ۳۰ روز است.
  • در هر روز برای هر مشترک اعتباری، فقط یک بار فرصت سفارش بسته های ترکیبی ایرانسل وجود دارد.
  • برای اطلاع از میزان اعتبار بسته خریداری شده، کد *۱۴۱*۵۵# را شماره گیری کنید. 

پیشنهادهای تشویقی اینترنت همراه


ساعات خوش اینترنت همراه: هر کیلو بایت، تنها ۱ ریال!


بهای سرویس اینترنت همراه، شنبه تا چهارشنبه از ۲ بامداد الی ۸ صبح و در تمامی ساعات پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها، برای تمامی مشترکین ایرانسل تنها ۱ ریال برای هر کیلوبایت خواهد بود!




بسته های اینترنت همراه


در جشنواره زمستان ۹۲، شما مشترکین دائمی (پرداخت ماهانه) و اعتباری می‌توانید از بسته‌های ویژه سرویس اینترنت همراه استفاده کنید:



توجه داشته باشید در طرح سه ماهه حداکثر حجم قابل استفاده در هر ماه ۲۰۰ مگابایت می‌باشد.

شارژ ویژه اینترنت همراه




برای اطلاع از میزان اعتبار اینترنت همراه، کد *۱۴۱*۱۰# را شماره گیری کنید.


۲ درصد تخفیف صورت‌حساب برای مشترکین دائمی (پرداخت ماهانه)


مشترکین سیم کارت های دائمی (پرداخت ماهانه) ایرانسل می‌توانند با پرداخت صورت‌ حساب خود از طریق وب سایت ایرانسل و یا پرداخت از طریق کد دستوری *رمز شارژ*۱۳۰#، در صورت‌حساب خود از ۲% تخفیف بهره‌مند شوند.


یک آهنگ پیشواز رایگان به ازای سفارش ۳ آهنگ


مامی مشترکینی که در طول جشنواره زمستان ۹۲، سه بار اقدام به خرید آهنگ پیشواز نمایند، یک آهنگ پیشواز رایگان نیز از ایرانسل دریافت خواهند کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره «آهنگ پیشواز»، کد دستوری *۷۷۷# را شماره‌گیری نمایید.

حداکثر زمان استفاده از آهنگ پیشواز ۳۰ روز بوده و شما می‌توانید این آهنگ پیشواز را در هر زمان با شماره‌گیری کد دستوری *۷۷۷*۶# به طور رایگان با آهنگ مورد علاقه خود جایگزین کنید. در طول جشنواره به هر مشترک، تنها یک آهنگ پیشواز رایگان تعلق می‌گیرد.


در طول جشنواره زمستان ۱۳۹۲، آهنگ های پیشواز با قیمت ۳,۰۰۰ ریال ارائه می شوند.


طرح‌های تعرفه رنگی


طرح های تعرفه رنگی قرمز، آبی، طلایی در جشنواره زمستان ۹۲ ایرانسل نیز ارائه خواهند شد. در این جشنواره، مشترکین ایرانسل می‌توانند بنا به نیاز خود، این طرح‌ها را همان‌طور که در جداول زیر مشاهده می‌نمایید به صورت روزانه، هفتگی و یا ماهانه فعال کنند. هریک از طرح‌های تعرفه رنگی، علاوه بر کاهش نرخ مکالمه و پیامک، شامل بهای تخفیفی برای سرویس GPRS نیز می‌باشد. مشترکین ایرانسل می‌توانند با در نظر گرفتن میزان و نوع مصرف خود، مناسب‌ترین طرح را در دوره‌های هفتگی و ماهانه انتخاب نموده و هزینه تلفن همراهشان را تا حد چشمگیری کاهش دهند.

توجه: طرح «هفتگی» تنها مختص مشترکین اعتباری بوده و مشترکین دائمی (پرداخت ماهانه) می‌توانند این طرح ها را به صورت «ماهانه» روی خط خود فعال کنند.


در جداول زیر، مبالغ تماس بر حسب ریال/دقیقه، مبالغ پیامک و پیام چند رسانه ای بر حسب ریال/پیام و هزینه GPRS بر حسب ریال/کیلوبایت تعیین شده است.



توجه: برای اطلاع از نحوه انتخاب طرح دلخواه‌تان می‌توانید یک پیامک بدون متن از خط ایرانسل خود به ۲۱۴۰ بفرستید تا دستورالعمل انتخاب طرح‌های تعرفه تشویقی برایتان ارسال شود.


مثال: برای فعال‌سازی طرح تعرفه هفتگی طلایی برای سیم کارت های اعتباری می توانید کد دستوری *۵۵۵*۳*۱*۳# را از گوشی خود شماره‌گیری نموده و یا با ٧٠٠ تماس گرفته و طبق دستورالعمل، ابتدا ٧، سپس ۵، بعد ٢، پس از آن ١ و در آخر برای تایید ١ را وارد کنید.


شما می توانید همزمان با استفاده از طرح های تعرفه رنگی ایرانسل، از بسته های افزایشی محصولات گوناگون ایرانسل به همراه تمامی تخفیف های موجود در آنها بهره مند شوید.



۱- شرایط عمومی

١- ١ همانند تمامی تعرفه های مخابراتی، تعرفه های فوق نیز بدون در نظر گرفتن ۶% مالیات بر ارزش افزوده ارائه شده اند.


۲- شرایط مربوط به سیم کارت های اعتباری

٢- ١ مدت این تعرفه های تشویقی برای مشترکین اعتباری (از زمان فعال شدن) برای اشتراک روزانه، ١ روز، برای اشتراک هفتگی، ٧ روز و برای اشتراک ماهانه، ٣٠ روز می باشد. برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حسابتان *۱۴۰*۷*۸*۱# را از خط خود شماره گیری نمایید.

٢- ٢ مشترکین اعتباری، پس از پایان مدت زمان طرح تعرفه تشویقی انتخابی (هفتگی، ماهانه) به صورت خودکار به طرح تعرفه پایه ثانیه ای بازگردانده می شوند و یک پیامک مبنی بر بازگشت به طرح تعرفه قبلی خود دریافت خواهند کرد.

٢- ٣ در صورت انتخاب هر یک از طرح‌های تعرفه تشویقی، مشترکین اعتباری نمی توانند پیش از پایان دوره مربوط مبادرت به تغییر تعرفه نمایند، اما قادر خواهند بود طرح تعرفه موجود را مجدداً تمدید کنند.

٢-۴ هزینه ماهانه طرح تشویقی برای مشترکین اعتباری، از اعتبار مکالمه آنها کسر می شود. لازم به ذکر است، مشترکین به هنگام انتخاب طرح مورد نظر باید اعتبار مکالمه کافی در حساب خود داشته باشند.

۵-۲ طرح تعرفه انتخابی ظرف ۲۴ ساعت پس از ارسال درخواست، با دریافت پیامک تایید، فعال می شود.


۳- شرایط مربوط به سیم کارت های پرداخت ماهانه (دائمی)

۱-۳ جهت تغییر طرح تعرفه، مشترکین می توانند به روش‌های ذکر شده در بخش مربوط به نحوه تغییر طرح تعرفه در وب سایت و بروشورهای ایرانسل مراجعه نمایند. برای بازگشت به طرح پایه ثانیه ای *۱۳۰*۷*۱# و برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حساب خود *۱۳۰*۷*۲# را از خط خود شماره گیری نمایید.

۲-۳ طرح های تعرفه تشویقی مربوط به سیم کارت دائمی(پرداخت ماهانه)، از زمانی که فعال شوند تا پایان اسفند ۹۲ فعال میمانند. درصورتی که مشترک مایل به بازگشت به طرح تعرفه قبلی باشد، می تواند در هر زمان به سادگی از طریق روش های ذکر شده در بروشورهای ایرانسل، طرح تعرفه خود را تغییر دهد.

۴-۳ در صورتی که مشترکین دائمی(پرداخت ماهانه) هر یک از تعرفه های تشویقی را از روز اول ماه فعال کرده باشند، دیگر نیازی به پرداخت اشتراک ماهانه نداشته و تنها باید هزینه فعال سازی طرح انتخابی (هزینه ماهانه طرح تشویقی) را بپردازند.

۵-۳ توجه داشته باشید در صورتی که طرح تشویقی برای بخشی از یک ماه فعال شده باشد، هزینه مشترک به نسبت تعداد روزهایی که هر یک از طرح ها (تعرفه پایه و تعرفه تشویقی) فعال بوده است، محاسبه می شود.

۶-۳ با انتخاب هر یک از طرح های تعرفه تشویقی، مشترکین دائمی(پرداخت ماهانه) می توانند در هر زمان در صورت تمایل، طرح های تعرفه تشویقی خود را تغییر دهند.

۷-۳ مشترکین دائمی(پرداخت ماهانه)، پس از پایان مدت جشنواره به صورت خودکار به طرح تعرفه پایه ثانیه ای بازگردانده می شوند.

۸-۳ هزینه ماهانه طرح تشویقی برای مشترکین دائمی(پرداخت ماهانه) در صورت حساب ماهانه آنها منظور‌ ‌می‌شود.

٣-٩ در صورت انتخاب هر یک از طرح های تعرفه طلایی، مشترک باید مبلغی برابر یا بیشتر از هزینه اشتراک دو ماه طرح تشویقی را در حساب خود داشته باشد. در غیر این صورت، درخواست اجرا نخواهد شد.


نظرات 2 + ارسال نظر
sami 1393/04/24 ساعت 17:21

Salam.chejuri bayad tarhe tashvighi *140*7*2*3*3# ro gheyre fa'al kard ?

سلام دوست عزیز
شما می توانید
کد زیر را شماره مشکل شما حل خواهد شد.
*
140
*
7
*
1
#
انشاء اله مشکلتان حل خواهد شد.

ریحانه 1393/03/05 ساعت 00:42

سلام من طرح نقره ای پایا رو انتخاب کردم,برای غیر فعال کردنش باید چه کدی رو بزنم؟

سلام دوست عزیز
شما می توانید
کد زیر را شماره مشکل شما حل خواهد شد.
*
140
*
7
*
1
#

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد